Kommentit (8)

Äiti

Luulin lukeneeni ensin väärin, että Antti olisi 54-vuotias mutta se olikin toisin päin. Aika riskialtista hankkia lasta, kun naisella ikää noin paljon. Ihmettelen ylipäätään, että Kaija tuli raskaaksi. Minulla on kaksi ystävää, joista toinen ei tullut raskaaksi, vaikka tehtiin kaikki mahdolliset hoidot ja ikää oli hieman alle 40. Toinen tuli raskaaksi rankkojen hoitojen jälkeen 40-vuotiaana. Totta kai Antti ja Kaija fiksuina ihmisinä tiedostavat, että lapsella voi jokin sairaus tai raskaus menee taas kesken. En tiedä oliko mitään järkeä heidän päätöksessään, mutta tietysti se on jokaisen oma asia. Itse en tuollaista riskiä ottaisi ihan vauvan vuoksi. Toivon kuitenkin, että tuleva vauva olisi terve.

Vierailija

Tiedä kyllä  äitejä jotka ovat saaneet ihan terveitä lapsia vanhemmallakin iällä ja nuoria naisia joiden lapsista ei ole tullut ns terveitä joten turha manata pahinta. Ja onhan mahdollista, että lapsesta tulee jopa niin terve, ettei hänestä tule edes vanhampana demari.

Vierailija

Jokainen tekee omalla kohdallaan nuo ratkaisut, mutta ei kannata tuomita toistakaan ihmistä, vaikka itse tiedostaa korkean iän tuomat haittapuolet lapsen saamisessa. Lapsi on varmasti erittäin toivottu ja rakastettu tuohon perheeseen ja kaikki voi mennä hyvin tai loistavasti ja lapsikin kasvaa onnellisena. Onneksi isä on nuorempi osapuoli, jos miettii vanhempien ikääntymistä ja mahdollista lapsen kasvuvartta.

Miehethän saavat lapsia vaikka haudan partaalle saakka, jollei siementuotannossa ole jotain vikaa.

Vierailija

Mutta -silti.
Äiti on, mitä 70 vee, kun lapsi on 15 ja juhlii rippijuhliaan. Eiköhän luonto ole jotain sillä tarkoittanut, ettei lapsia "saada" yli viiskymppisinä, vaan "tehdään". Juu, ei voi ymmärtää mihin kaikkeen se ihmisen itsekkyys johtaa, sillä sitähän tämä on; itsekästä ja minä-minä -ajattelua mutta tietenkin toivon onnea ja terveyttä ja jaksamista koko perheelle, sitä nimittäin tarvitaan...

Life's Good

Missään ei mainita että suomessa tuon ikäinen ei pääse hedelmöityshoitoihin. Olisi selvyyden vuoksi sen voinut mainita että rahalla saa ja hevosella pääsee

Vierailija

Huh huh ! 54-vuotias ! Itse en ole koko urani aikana tavannut ketään noin iäkästä synnyttäjää. Joillakin vaan omat halut ja toiveet ovat ensisijaisia !  Kun lapsi aloittaa koulun...äiti on yli kuusikymppinen !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat