Kommentit (4)

Vierailija

Mahtavan ennakkoluulotonta. Usein paras ratkaisu ei olekaan se yhteiskunnan normien mukainen. Mutta miksi rivien välistä paistoi jonkinmoisia antipatioita vielä terapian ja viiden vuoden jälkeen? Kalsarigate, herranpieksut miten vähäpätöistä.:)

Vierailija

Niin, olenkin aina ihmetellyt, että kun vanhemmat eroavat ja muuttavat erilleen, miksi syyttömät lapset joutuvat vaihtamaan useimmissa tapauksissa viikon välein kotia. Tässä on nyt hyvä esimerkki, miten aikuiset, jotka ovat halunneet erota, muuttavat itse vuoroviikoin lastensa tuttuun ja turvalliseen kotiin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, olenkin aina ihmetellyt, että kun vanhemmat eroavat ja muuttavat erilleen, miksi syyttömät lapset joutuvat vaihtamaan useimmissa tapauksissa viikon välein kotia. Tässä on nyt hyvä esimerkki, miten aikuiset, jotka ovat halunneet erota, muuttavat itse vuoroviikoin lastensa tuttuun ja turvalliseen kotiin!

Siksi, koska lähtökohtaisesti lapset ovat sopeutuvaisempia ja siksi, että aikuisilla on enemmän velvollisuuksia tehtävänään (pyykinpesut, ruoanlaitot ym. aikaavievät pikku puuhat).

Vierailija

Yäk miten itsekästä. Ei vaikuta vastuunkannolta vaan edelleen naiivilta menolta. Halutaan tehdä ne kulttuuririennot jne ilman lapsia, ja jatkaa hedonistista elämää kun viehätys adoptioprosessista saadusta huomiosta ympäristöltä on hälvennyt. Aikuisten naamioitua vallankäyttöä pienempiin nähden. Eletään hyväksyen oma lapsenleikki-hiekkalaatikko sulle-mulle periaate, ettei vaan jää vahingossakaan ilman Italian lomia. Eihän se puuduttava aikatauluttamisen tylsyys ja jopa köyhyys mitä erosta koituu, kuulu johtajasnaisille, rynnitään vaan vaikka lasten ja exien ja uusien kumppaneiden yli. Miltähän tuossakin mahtaa uusista, lapsettomista kumppaneista tuntua. Varmaan 'ainutkertaiselta'. Saa sitten töissä selitellä miten ihmeelliseen elämään on tullut valjastetuksi, tahdottomaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat