Kommentit (7)

Leppäpirkko

Olet ajatuksissa. Itse olen kokenut saman. Riisuttuna olet enemmän kuin riisutti. Surun äärellä lyhyempi kuin ilta auringon viimeinen säde. Lopulta olemme samoilla kalkkiviivoilla.

Surun kyynelten läpi....

Olet ajatuksissani Tommy. Lämmin osanottoni sanoinkuvaamattomaan suruusi.

Toivon Sinulle suojelusenkeliä ja voimia!

Sirpa

Myötätunteva

Riipaisevan surullista.Anna itsellesi lupa vajota suruun,itkeä,olla vihainen,kaivata ja olla neuvoton.Tartu hetkeen surussakin,suru on myös kaunista.

Inachis io

Ei ole sanoja, vain hiljainen huokaus, joka meinaa tukehduttaa. Siitä kyllä selviytyy ajan kanssa, se vain on kovin pitkä ja kapea tie. Joidenkin vuosien kuluttua se tie hiljalleen levenee ja huomaa pystyvänsä hengittämään ilman tuskaa.
Olen kulkenut tuon tien kahdesti. Olen hyvin paljon muuttunut siitä, kun ensimmäisen kerran lähdin matkaan 40 vuotiaana 1999. Kuljen vierelläsi näkymättömissä, tuntematon läheinen.

uskollinen lukija

lämmin osanotto tommylle.rukoiöin vuosia puolestanne.olitte unelma pari.nyt rukoilen tommylle paljon voimia surun ja caritalle levollista taivas matkaa.suunnittelimme menoa heidän yhteiselle hiljaisuuden retriitille.jos tommy jatkaa niiden järjestämistä me mieheni kanssa aiomme osallistua niihin lähitulevaisuudessa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat