Kommentit (4)

en kerro

Noh.. minua ei ole kutsuttu 10v. mihinkään bileisiin enään, koska kaikkien mielestä aiheutin ison riidan, jossa pettäjää puukotettiin. Aluksi ei minuakaan uskottu kun kerroin sen kerran kaverilleni, mutta asia eteni ryypätyn alkomahoolin kanssa ja tunnustus tuli muidenkin edessä. Muija puukkoon ja siihen päättyi se ilta. Syypääksi nimettiin minut ja poliisin kuulutelun jälkeen asioita ei uskottu edes paperilla. En syyllistynyt mihinkään. Terveisiä vain sinne Poriin!

kokemusta on

Vielä ongelmallisemmaksi asian tekee se, jos ilmiantaja on itse sinkku. Helposti mies alkaa syyttämään naisensa sinkkukaveria suhteen mustamaalaamisesta ja naisystävänsä houkuttelemisesta sinkkumarkkinoille kaverikseen. Olen kokenut tämän useasti, että ystäväni pettää miestään ja tai jättää hänet, niin minä sain sinkkuna syyt niskoilleni usuttamisesta vieraisiin tai sinkuksi yllyttämisestä! Sinkulla kun ilmeisesti on löyhempi moraali kun muilla...

Orson

Tosiasiahan on, että rakastunut ei usko toisesta pahaa ja jos kerrot, pilaat vain itsesi maineen. Sain kerran serkultani moittet, kun en kertonut morsiamen pettävän. Morsiammen piti itse sanoa ja tunnustaa, mutta jänistikin. Tuota en tiennyt223

Pitkos

Saman saanut kokea myös, sinkku kun olen. Syytetään että yrität vain saada hänet itsellesi.
Jos kerran tiedän ihmisen pettävän toista niin ei se oikein itselleni "kelpaa" kun kuitenkin hakee arvostavaa suhdetta.

Onneksi on sellaisia ystäviä jotka kertoivat kumppanin touhuista selän takana. Siitä heille kiitos.

Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että haluan tietää tulevaisuudessakin pettämisestä suhteessani.
Se sattuu vain hetken...
En sitä suvaitse enkä anna anteeksi, se kun on valinta eikä vahinko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat