Kommentit (10)

-anna-

Itse asiassa nyt Jenni Pääskysaaren ulkonäkö Pitääkö olla huolissaan -ohjelmassa on kiinnittänyt enemmän huomiota kuin jos hänellä olisi neutraali studiomeikki. Eihän se Hotakainenkaan siellä istu naama kiiltäen.

Kukkelström

En ole huomannut ettei hänellä ole ohjelmassa meikkiä, mutta olen ajatellut että Jenni Pääskysaari näyttää nuorekkaalta ja hyvältä. Ja olen todella kriittinen, jos kyseinen henkilö itse vaatisi sanoisin totuuden päin naamaa. Mutta tuo toisten (naisten) arvostelu maistuu varmasti monen mielestä kakalta, miksi aina mietitään ulkokuorta joka asiassa? Oli nainen kuinka lahjakas tai hauska tai menestynyt tai sankarillinen hyvänsä, aina mietitään ensimmäiseksi miltä hän näyttää.

Ja saako nainen esiintyä julkisuudessa ilman meikkiä? Uskoisin että ne jotka ovat tottuneet meikittömyyteen, eivät ole edes tv-lähetyksiin helposti meikattavia, kuka luonnollisuuteen ja puhtauteen tai omien kasvojen säilyttämiseen vedoten, kuka allergiaan ja yliherkkyyksiin vedoten.

Pääskysaaresta on kehittynyt hiljaisen ja alati kasvavan naisjoukon äänitorvi?

-anna-

Totta kai jokainen saa itse valita käyttääkö meikkiä, mutta jossain yhteyksissä käyttämättömyys saattaa kerätä enemmän huomiota kuin huomaaamaton meikki keräisi, ihan teknisistä syistä, mihin aiemmassa viittasin.

Mä oon ok,sä oot ok

Kuulepa,Jenni,kun kommentoin positiivisesti toisten ulkonäköä tai asua,tarkoitus on i l a h d u t t a a sitä ihmistä,tuottaa iloista mieltä! Ei siihen tarvitse muuta viestiä lukea eikä psykologisoida asiaa. Rentoudu vähän sinäkin,äläkä reagoi noin voimakkaasti tunteella elämän pikku asioihin. Suomalaisia syytetääm jöröiksi,mutta nyt pitäisi alkaa taas pelätä ja vahtia sanojaan. Ei onnistu,minä kehun ihmisiä edelleen,ihan vain huvikseni.

Vierailija

Aika ällöä että naisten on käsiteltävä naamansa ja hiuksensa päivittäin kaikenlaisilla kemikaaleilla, jotka voivat olla syöpää aiheuttavia.

Työn palo ja punaiset posket

Luulin, että oli kippiä. Mutta johtuikin näköjään siitä, ettei ollut meikannut. Enempi jäin nyt näkymään, kun ei näyttänyt itseltään ja freesiltä.

On huomaavaista katsojia kohtaan näyttää mahdollisimman kivalta itseltään, mihin on totuttu. Se tukee ihmisen omaa persoonallisuutta. Jos ei jaksa nähdä vaivaa meidän takia, koen ettei häntä työkään kiinnosta. Harmaavarpuseksi ei kannata muuntautua tieten tahtoen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat