Kommentit (9)

make

Kyllähän Teemu on oikeasti sovinisti eikä vaan "vähän leikillään". Tuo nyt on käynyt selväksi.

Ei Teemu ole mikään "maitopoika" vaikka maitoa mainostikin, vaan hänen mielestään naisen paikka on hellan ääressä

Spede

Minä en ymmärrä mikä siinä mättää, kun vanhat papat tytöttelee. Lapsien silmissä 20v. ylös päin on tätejä ja setiä. Ja yli 50v. mummoja ja pappoja. Toki duunipaikalla "keitäs tyttö kahvia" heitot on törkeitä. Lähtökohtaisesti tyttö on minulle synonyymi kauniille ja nuorelle. Se on arvonimi jota kukaan ei saa pitää ikuisesti. Ikävää, että sen väärinkäyttö näyttää johtavan koko termin kieltämiseen...

Urheilumaailmassa se nyt vaan menee niin että maailman paras naismolari on mestistasoa. Sama pätee futikseen ja golfiin. Nyrkkeily on vähän eri asia ja naisten matsit voi olla jopa viihdyttävämpää, kuten on pesäpallokin. Eikö tasa-arvon nimissä nais- ja miesurheilu pitäisi lopettaa kokonaan ja yhdistää sarjat?  

Vierailija

Tällaiset uutiset saavat aina paljon julkisuutta. Tämä on arka aihe, koska sen alla kytee miesten ja naisten intressien konflikti. Valitettavan harva toimittaja on tästä hyvin perillä.

JJ

Tota.. kyllä se niin on, ettei kyuse ole siitä pystyykö joku tekemään miesten hommia vai ei, vaan siinä että jätetäänkö miehille tehtäväksi mitään puuttumatta miehen tehdessä asioita. Jos minulla on joku homma, niin siihen nainen tule läpättämään mitään, naiset olkoon omineen tekemässä asioita joista tykkäävät.

Vierailija

Löytäisinpä itekkin miehen joka ajattelee että naisen paikka on kotona hellan ääressä :D Ihan senkin takia kun en oikein pärjää työelämässä mutta kotityöt ja lasten kanssa toimiminen sujuu paremmin kuin hyvin :P

Vierailija

Olen aina ollut kateellinen Sirpalle, mutta pakko nyt myöntää etten ikipäivänä olisi jaksanut hänen elämäänsä, joten nostan hattua.Teemu saa pisteet siitä, että luopuu jonkin verran omaisuudestaan muiden hyväksi.Olisiko jopa sen 6 millin lahjoituksen takana?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat