Kommentit (7)

sipuli

Täysin erimieltä kirjoittajan kanssa. Sarja on mielestäni vain parantunut kausien myötä. Entistä aidompi ja viihdyttävämpi. Etenkin nyt kun jaettu päivät kahteen osaan niin jää pitemmät versiot vedettäväksi kaikille. Samojen naamojen uudelleen lämmitys on erittäin epätoivoinen yritys yrittää ylläpitää sarjan teemaa...

Vierailija

Myös eri mieltä kirjoittajan kanssa. Herää epäilys tällaista bashaamista kohtaan, ottaen huomioon, että kaikki edelliset kaudet ovat olleet Warner Music Finlandin artistien hallintaa, kun tämä nykyinen taas on lähinnä Universalin artisteja. Me Naiset kuuluu Sanoma-konserniin, johon Nelonen Media kuuluu ja... oliko niin, että Warner tekee yhteistyötä Sanoman kanssa?

Hyvä kun loppuu

Kuka oikeasti haluaa tirkistellä toisten syömistä, juomista ja toinen toistensa kehumista, sävytettynä tekoitkulla? "Tää sun biisis. Tää sit vaan on niin ihana. Tää niinku koskettaa mua, niinku syvällisesti. Tää on nii ihana. Tää.....". Toinen toistaan enempi kännissä sopertelemassa. Sitten uusinta käydään lehtien palstoilla, joilla kerrotaan totuus kulissien takaa ja puukotetaan kaveria selkään. Kaikkien aikojen oksettavin tv-formaatti!

Elämää vain

Jotkut ohjelmat pitäisi vaan osata lopettaa ajoissa. Sekin oli turhaa,  että mentiin ihan Espanjaan saakka kuvaamaan ohjelmaa. No, jokainen saa katsoa mitä haluttaa, itse olen lopen kyllästynyt koko sarjaan etenkin kun jo aiemmin olleet tulevat TAAS mukaan. Laura oli varmaan ainoa kunnon laulaja ja esiintyjä tässä viimeisessä ohjelmassa.

Vierailija

Olen myös eri mieltä kirjoittajan kanssa. Nyt on ollut kyllä huippukausi, vaikka artisteihin ei Irinaa lukuunottamatta omaa suosikkia kuulukaan. Itsekin uskon, että tuo pidempi ohjelma- aika on parempi, kuulee enemmän tarinoita biisien takaa sekä artistit ovat antaneet enemmän myös itsestään. Heidän olemisensa ei ole ollut väkinäistä. Näitä jaksoja olen katsonut uusintanakin ruudusta.
All stars- kausi taas kuulostaa väsyneeltä. Kilpailevatkohan ne kuka on kovin stara? 😂 Henkilökohtaisesta elämästään tuskin avautuvat juuri mitään, tuonnehan on valikoitunut monta sellaista, jotka eivät kerro muutenkaan itsestään mitään. No toivottavasti Siltsu ja Toni pelastavat kauden.

Huttunen

Joopajoo, toimittajan oma mielipide ei ole mikään yleinen totuus. Nyt pyörivä kausi on ihan hyvä, erityisesti naiset ovat yllättäneet positiivisesti. Robin ja Samu ovat aina ihania.

Paras kausi oli kuitenkin eka (Erin, Jonne Aaron ja Cheek ihan parhaita). Sääli että loppuu. Hyvä kuitenkin ettei taas ole Koivuniemeä.

MetalLikka

Tämä kausi on ollut paras. Petra, Irina, Laura: ihan huikeita, mihin vaan taipuvia laulajia. Robinilla on karismaa yhtä paljon kuin kaikkien VE:ää kausien vanhoilla laulajilla yhteensä. Samu Haber on Suomen ulkopuolellakin menestynyt. Nikke (taas kerran) lisää uskoa kaikkiin räppäreihin ja Olli...no, Olli on Olli. Ihanan herkkä äijänköriläs, kepittää kuitenkin monet muut aikalaisensa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat