Kommentit (4)

Vierailija

Maailma on täynnä kaikkea hömppää, eksytystä sekä harhaanjohtavia henkimaailman juttuja. Ihmiset on sidottuja niihin.Rauha, vapaus ja syntien anteeksiantamus löytyy Jeesuksessa Kristuksessa. Tulee myös Voima elää uutta elämää! Hän on "Tie, totuus ja elämä". Joka etsii puhtaalla sydämellä myös löytää. Jumala on ylpeitä vastaa, mutta nöyrille Hän antaa armon. Koska Jeesus on Vapahtaja. Hän myös vapauttaa rikkinäisyydestä ja menneisyyden haavoista. Hänen viisautensa ja rakkautensa on ihmeellinen. Kannattaa seurata Häntä tänä vaikeana aikana. Rukoile ettet eksy kaidalta tieltä, sillä silloin menetät kaiken. " Varas ei ole tullut muuta kuin tappamaan ja tuhoamaan, mutta minä olen tullut että teillä olisi Iankaikkinen elämä, sekä tulevaisuus ja toivo", sanoi Jeesus. "Sodat ja tuhoamiset ovat juuri sen pahan aikaansaannoksia. Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon (voitte olla ihmisten suosiossa, mutta jos Kristus puuttuu, silloin puuttuu kaikki). Lopuksi, hyväksykää myös erilaisuus. Halleluja, olen matkalla taivaaseen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat