Kommentit (6)

Vierailija

Mietin samaa, Vierailija. Hyvä, kun otit puheeksi. Perheemme ehti jo luulla, että kirjoittaja on menettänyt kykynsä tuottaa eroottista tekstiä, mutta tämä kolumni toi kaivatun tunnelman takaisin. Edellisestä kolumnipettymyksestä toipumiseen on jouduttu hyödyntämään jonkin verran veikkausvoittovaroin tuettua terapiapalvelua. Kukaan ei ole kuullut huutoani terapiassa. Aamuinen kossumysli kruunaa nykyään kokonaisuuden.

Vierailija

Eipä kestä. Otan usein puheeksi asioita joita muut ajattelevat. Se johtuu kyllä lähinnä siitä että olen synkkä absolutisti vailla elämäniloa sekä huumoriuntajua ja syön aamuisin pelkkää puuroa tuijottavalla voisilmällä. Itse en ole käynyt terapiassa, koska maaseudulla sellaisille on aika vaikea jos ei suorastaan mahdoton päästä joten käyn metsässä huutamassa oravalle jonka olen nimennyt tunnetun terapeutin mukaan-ei freud- ja väittäisin tuloksien olevan yhtä hyviä kuin monen terapeutin-olenhan ihan sairaan normaali. Tosin orava on alkanut vaikuttaa ehkä aavistuksen agressiiviselta pähkinöitäni kohtaan, mutta epäilen sen vain olevan vain turhautunut löysä  feministi joka haaveilee oravalle suuresta meisselistäni.

Vierailija

Välillä löytää kommenttiosioista henkilöitä, joiden ajatuksia ei tue edes sporttiliivit. Sinun vastaustesi takia ei jouduta järjestämään kansallisia vihapuheseminaareja, kiitos siitä. Maalla asumisen todelliset hyödyt tulevat selkeästi esiin tekstissäsi. Ajatuskulkusi antaa viitteitä siitä, että et asu missään syöpäisessä Espoossa, jossa asukkaille syötetään varmuuden vuoksi penisilliiniä välipalaksi. Jos tuo terapiaharrastusmuotosi ei tee sinulle kunniaa, jatka sitä silti. Ehkä se rumasti tympeä orava haaveilee sinun aivoistasi siinä toivossa, että voisi tehdä niistä itselleen liukuvoidetta? Voin toki olla väärässä, jolloin voisimme pitää sinun analyysisiasi totuutena.

Vierailija

Kiitos kauniista ajatuksistasi, vaikka viitauksesi espoon syöpäisyyteen oli ehkä aavistuksen negatiivinen. On jotenkin lohduttavaa kuulla ensinnäkin, että orava ylipäätänsä pystyy haaveilemaan ja toisekseen vielä minun aivoistani saadakseen vieläpä niistä itselleen liukuvoidetta. Orava on kyllä mielestäni sen verran nuorelta vaikuttava, jotta tuo saattaisi tuo selvitä ihan omilla liukasteillaankin, oravan kuivuus-ongelmat saattavat olla myös henkisiä. Vaikkakin olenkin varsin suvaitsevainen sekä vastaanottavainen erilaisille ajatuksille niin olen mielelläni myös oikeassa joten pitäkäämme siis  minun totuuttani arvossa.

PS: Oravannahkoja on käytetty kuulemma aikoinaan myös rahana joten samassa oravassa saattaa olla sekä löysää rahaa, että tiukkaa käteistä. 

Ystävällisin terveisin ja käpyrikasta festarikesää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat