Kommentit (7)

Herkkä työläinen

Miehenä kirjoitan. Omalla kokemuksella sanoisin että lähinnä etäännyttävä seikka on yksinkertaisesti yhdynnän jälkeinen hengästys ja hikoilu. Sitä haluaa ihminen vetää hetki happea panemisen jälkeen. Myös orgasmin jälkeinen hetkellinen nopea "masennuksen" tunne oli nuorempana tuttua. Kesti ehkä minuutin tai pari mutta sen oppi nopeasti tiedostamaan. Toisinaan myös on ollut hetkiä että heti orgasmin jälkeen penis muuttuu niin herkäksi että tuntuu kuin äskeiset mielihyvää tuottavat hermot olisivat muuttaneet signaalin kivuksi. Eli terska on ollut todella herkillä... ja sitä on hieman vaikea osoittaa kumppanille.. Mutta joo. Nää on näitä miesten ongelmia :)

Juulia

Eiks miehiä ala väsyttämään ainakin illalla seksin jälkeen... Se kai se syy on, tai niin minä ainakin luulen. Omalla miehellä ei kestä kuin minutti tai 30 sekuntia niin kuorsaa jo. Rento ja hyvä olo niin uni maistuu. Eihän siitä voi huonoa tykätä. :)

Ennis82

Mä en kestä näitä psykologien neuvoja, että "kannattaako asiasta puhua?"
Ai perkele. Niinkuin te tietäisitte mikä jokaisen suhteeseen sopii 0_o

Eipäs yleistetä :)

Olen nainen, eikä musta oo mitään ihanampaa kuin kellahtaa kyljelleen elikkäs kääntää selkä orgasmin jälkeen ja ruveta nukkumaan. Aah sitä raukeuden tilaa, eihän siinä jaksa ees kättään nostaa. Eli en tod. kaipaa haleja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat