Rasittava hankala äiti

is it what is it

Mulla on äiti jonka kanssa täytyy aina varoa mitä sanoo. Se uhkailee et jos kokeista tulee huono numero niin puhelin lähti ja kun kerran sanoin sille että mulla on hirveitä paineita kun se koko ajan hengittää niskassa kiinni ja kiristää niin sano et "jos lukisit nii ei tarvis koko ajan sanoa" en pysty keskittymään lukemiseen koska pitää stresata että saanko hyvän numeron vai en. Mun kavereista se puhuu mulle tosi aliarvostavasti kuinka niitten vanhemmat ei osaa pitää kuria. Sen äänensävykin on sellanen että rupee ärsyttämään. Kouluun meen aina hyvin mielin mut ku sieltä tuun kotiin niin mieliala laskee 100-0. Vierailla se käyttäytyy silleen ku se ei koskaa huutaisi tai komentaisi ja kaikki saa siitä kivan vaikutuksen. Kotona se aina käskyttää ja huutaa. Sitä ei oikeastaan kiinnosta mitä teen kunhan en vaan poistu tästä talosta. Kavereille se ei ikinä mua päästä vaan niitten pitää tulla aina meille koska niitten vanhemmat ei kuulemma vahdi että mitä me tehdään. Mun kaveritkään ei siis todellakaan pidä mun äitistä ja mustakin alkaa tuntua että siitä pitäminen alkaa hiipua pois.
Se lukee mun viestejä puhelimesta ja stalkkaa jokasta asiaa mitä teen. Kuulemma epäilee että käytän huumeitakin ja mitä muuta vielä...
Se on joskus tai aika usein ihan helvetin lapsellinen ihminen ja oikeesti toivon sitä että pääsisin tästä talosta jo muuttamaan.
Tässä tiivistetty versio koska en kaikkea viitsi alkaa kertomaan, mut kertokaa mitä mun pitäis tehä etttä tää eli loppuis eikä se stalkkais jokasta asiaa mitä teen...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat