Rakastunut naimisissa olevaan, mitä teen?

Vierailija

Olen 45v, ja tapasin mukavan miehen, jonka kanssa samalla aaltopituudella. Asuu pitkän matkan päässä, joten emme tapaile vaan viestitään. Tunne kolmen kuukauden aikana vahvistunut rakkaudeksi. En ole sellainen joka syventää suhdetta naimisissa olevaan, muttakun nämä tunteet. Mitä niille voi tehdä? Ystäväni on ollut naimisissa olevaan suhteessa jo pari vuotta, itse en siihen ryhdy. Vinkkejä kiitos, ei oo helppoa.

Sivut

Kommentit (2362)

Vierailija

Naimisissa olevaan ei kannata rakastua. Tunteet menevät ja tulevat. Etsi joku vapaa ihminen. Usein tunteet lopahtavat, kun ero tulee - ja sitten siinä kärsivät lapset ja muut. Jos hänellä on vielä ollut toinenkin suhde ja peräti naimisissa olevaan niin uskoisin, että hän haluaa vain vaihtelua elämäänsä ja tekee sitä jatkossakin aina kun tilanne sallii. Eli ei vaikuta stabiililta tyypiltä.

Vierailija

Rakkaus on jotain aivan muuta kuin kolmen kuukauden ihastus tekstarikaveriin. 3 kuukauden seurustelun jälkeen voi puhua ihastumisesta tai rakastumisesta, rakkaus tulee vasta paljon myöhemmin ja sen eteen pitää tehdä tosissaan töitä.

Olet aikuinen nainen. Jos todella arvostat itseäsi, et lähde haaskaamaan aikaasi johonkin epämääräiseen tekstaritouhuun, vaan oletat löytäväsi jotain todellista.

Vierailija

Ei kannata sekaantua.Ehkä yksi tuhannesta tarinasta onnistuu.
Vaikka se sattuu,jätä.
Parempi elää sinkkuna kuin hajottaa itsensä odottamalla tapaamisia,yhteydenottoja.

Vierailija

Noin minäkin ajattelen, mut ku ei ole sellainen mies nyt kyseessä. On ihan tavis, joka ottanut oman liittonsa silleen ett kestää mitä tahansa, mut on onneton olut jo pitkään. En ole itse mikään emo tyyppi, vaan oikeasti välitän ja arvostan sitä miestä. Ja, joo rakasunut häneen. Kyl ainakin minä tiedän miä on rakkautta, ja mikä muuta huumaa...

Vierailija

Olen aikuinen nainen, ja tiedän mistä puhut...mutta kun tämä mies ei lähetä mitän vaaleanpunaisia viestejä, vaan jutellaan tuntikausia välillä puhelimessa, oikeista asioista lämmöllä ja arat asiat on jaettu puolin ja toisin. Mies on kypsä, ja ihana. Tämä on paljon "todellisempaa" kuin mikään muu aikaisemmin.

Vierailija

Olen aikuinen nainen, ja tiedän mistä puhut...mutta kun tämä mies ei lähetä mitän vaaleanpunaisia viestejä, vaan jutellaan tuntikausia välillä puhelimessa, oikeista asioista lämmöllä ja arat asiat on jaettu puolin ja toisin. Mies on kypsä, ja ihana. Tämä on paljon "todellisempaa" kuin mikään muu aikaisemmin.

Vierailija

Vierailija

Huomaan vastauksisat, että heti ihmiset ajattelee että suhteessa on jo seksiä. Ymmärtääkseni on rakkaussuhteita jotka eivät ala heti seksillä. Siksi, ne voikin onnistua, mut ne ovat harvinaisia. Tsemppiä!

Vierailija

Älä tapaa ihastuksen kohdettasi ja tee ero selkeästi ja kunnolla. Aika hoitaa loput, vaikka ne tunteet varmasti ovatkin aitoja. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi, rakkaudesta jää kaunis muisto, joka ei ehtinyt mennä rumaksi. Jos jatkat, niin käy tavalla tai toisella, vaikken väitä etteikö tosirakkaus voi onnistua tuossakin tilenteessa.

Vierailija

Kyllä se vaan on niin, ja ehkä hyväkin...ettei kukaan usko että tunne on aito ja vakava. Että asia on meille kahdellekin vaikea, ja vaikea siksikin että kaikki tietysti torjuu ajatuksen, että tässä on jotakin niin kaunista, että se kestää muiden tuomitsevat mielipiteet. Voi kun joku mies, joka elää samassa aviosuhteessa kuin tämä, joka ei kolmeen vuoteen ole edes saanut vaimoaan samaan saunaan puolustaisi tällaista syvää yhteenkuuluvuutta. Eikö ole kohtalontovereita? Sellaisia jotka ovat naimisissa, vaikka mykkäkoulu kestää kuolemaan asti? Kumpikaan ei nosta kissaa pöydälle. Tuskin tämä mies on suomen ainut, joka odottaa että vaimo antaisi periksi ja sitten uskallettaisiin ottaa se ero. Sitä minä odotan. Ihan totta. Mutta koville ottaa, kun lämpö jota tunnen pitää kaikilta piilottaa, vaikka sydän on onnellinen löydöstään.

Vierailija

Jos olet asiasta noin varma, anna sitten mennä. Uskalla. Mutta ota huomioon, että kolme kuukautta on lyhyt aika ja se arki on vastassa; huonostakin avioliitosta eroaminen on vaikeaa. Sinun tulee sietää ajatus siitä, että miehesi suree jollain tapaa varmasti avioliittonsa särkymistä, vaikka se huono olisikin. Sinä olet kuullut asiasta yhden puolen, on varmasti totta, että kylmässä avioliitossa on vaikea elää ja elämiä on jokaisella vain se yksi. Toisaalta oletat nyt, että kaikki vika on vaimossa, harvoin se ihan niinkään on. Luultavasti miehesi on ollut alkuvaiheessa suhdettaan vaimoonsa yhtä onnellinen, jotain on vain tapahtunut matkalla. Jos sinä olet sitä mieltä, että teillä on suurempi mahdollisuus onnistua, mikä ettei? Kunhan et aseta mahdottomia odotuksia miehellesi ja suhteellenne ja ymmärrät mihin olet lähdössä. Ihanaa on varmasti ja rakkaus auttaa monessa, lähinnä vain tarkoitan, että asioilla on monta puolta, harvoin vain yhtä.

Vierailija

Minä tunsin naimisissa olevan miehen kuusi vuotta, ensin olimme ystäviä, mutta ajan myötä suhde muuttui läheisemmäksi. Hänellä oli kylmä suhde avioliitossaan, hänen vaimollaan oli muita suhteita ja seksielämää ei ollut kymmeneen vuoteen. Miksi ainutkertaisessa elämässä pitäisi kärsiä? Olemme nyt onnellisesti yhdessä, hän on eronnut ja meillä on tulevaisuus!

Vierailija

Olen puolestasi todella iloinen. Kuusi vuotta..huh, pitkä aika. Miten kestit, kun meilläkin ihana suhde, mutta suren kun en voi kertoa hänestä avoimesti kaikille. Aina tulisi esille se iso MUTTA...hän on...Ja välillä koen olevani jossain välitilassa, se on hyvin haasteellista. Mutta yritän ottaa elämän elämänä vastaan. Näitä asioita on niin vaikea pukea sanoiksi. Aina joku tulkitsee. Tosin, niin olisin minäkin ennen tätä. Sinä joka astasit iestiini 9.3 kertoisitko missä aiheessa tuota kuutta vuotta uskallsitte puhua vakavasti yhteisestä tulevaisuudestanne? Kiitos muuten viesteistä kaikille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat