Kommentit (3)

Vierailija

Mä en kyllä yhtään ymmärrä, että "pitää" erota, kun erotessa sitten kehutaan ja ylistetään sitä exää maasta taivaisiin. Miksi pitää sitten erota - vielä kun on yhteinen lapsikin? Eikös se ero tule siitä, kun ei tulla toimeen keskenään? Sama juttu sen Sami Kurosen kanssa; Exä oli super ja yhteiselo parasta aikaa elämässä. Joopa joo!

Vierailija

Koskaan ei voi tietää, mitä julkisivun takana on. Joskus vain on parempi katkaista parisuhde ja jatkaa eteenpäin vanhempina ja ystävinä ennenkuin tilanne tulehtuu liikaa ja kaikki kärsivät. 

Alpen

Joopa joo! Itse en ymmärrä, miksi aina pitäisi erota vihoissa. Kun 'rakkaus' alkaa haalistumaan, ja yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat heeveineen oleellisesti muuttuvat, silloin on hyvä pakata ja lähteä eri suuntiin.
Silti voi olla hyvissä väleissä toistensa kanssa lapsenkin takia. Tai vaikka ole lastakaan. Edes minulla ole poikaystävistä mitään pahaa sanottavaa. Voi kehua heitä yhtä suvereenisesti, kuin rakasta aviomiestäni. Nyt me kaikki exät ja nyxät olemme saaneet haaveemme toteutettua. Ja kun voimme olla sovussa keskenämme. Elämä on iloisempaa ja onnellista!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat