Ero tulossa mitä teen?

Seuraa 
Liittynyt2.5.2017

Eli olen ollut nykyisen naisen kanssa 2,5 vuotta yhdessä ja nyt on ero tulossa naisen suunnalta. Hän oli 2kk työmatkalla ja sen jälkeen oli muuttunut paljon. Pettämistä en usko, mutta ihastumista oli. Kun palasi kotiin niin halusi melkein heti eroa ja itse sitä en todellakaan haluaisi. Olemme vielä parin viikon päästä lähdössä viikoksi ulkomaille viikoksi.. Mitä voisin tehdä ettei ero tule? Mitä te olette tehneet ja onko onnistunut?

Vielä sen verran meistä että, asumme yhdessä ja molemmat nauttivat toistensa seurasta. Riitoja on ollut aika paljon ja ollaan oltu aika paljon erillään töitten takia. Olen hänelle yrittänyt sanoa että, jatketaan vielä ja yritetään. Tuntuu vaan niin hätäiseltä päätökseltä. Erottukkin ollaan pari kertaa ja toisella kerralla itse halusin jatkaa ja toisella kerralla hän. Molemmilla kerroilla olen itse ollut tyytyväinen että ollaan jatkettu. Molemmat erot on tullut naisen suunnalta.

Paljon tuli asiaa ja paljon varmaan jäi uupumaankin. Olisin kiitollinen jos saisin kokemuksia ja vinkkejä tähän surulliseen aiheeseen!

Kommentit (1)

merenkulkija

Jos nainen haluaa erota, älä enää tuhlaa aikaasi häneen. Jouduta ero niin niin nopeasti kuin pystyt.

Hänellä on jo uudet suunnitelmat ja sinä et kuulu niihin. Älä kiirehdi uuteen suhteeseen. Suomessa ja muuallakin on tarjolla seuralaisia, jos yksin olo ahdistaa. Ulos ja lenkille, kuntosalille saamaan uusia ajattelun aiheita.Älä ripustaudu naisiin, sillä he eivät arvosta sinua silloin pätkän vertaa. Tee töitä, opiskele ja nauti elämästäsi (ja nyt vapaudestasikin). Naiset eivät välitä rahasta, kunhan sitä vain on riittävästi (ei koskaan liikaa). Ole varovainen, jos hankit lapsia. Varmistaa, että eron sattuessa kohdalle,

lapset jäävät sinulle, se tekee elämästäsi arvokkaan. nimimerkillä. noin seisemän avio- ja avopuolisoa, kahden lapsen yksinhuoltajaisä, nyt molemmilla akateeminen koulutus ja hyvä työ. Tämä kaikki ilman äiti-hoivaajaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat