Kommentit (2)

Herkkäihoinen

Minä olen aina pessyt kasvoni suihkussa. Ei suihku ole mitään hakannut ja minulla on lisäksi herkkä iho. Pesen kasvot viimeiseksi hiustenpesun ja bodyn jälkeen. Eikä vettä tarvitse laittaa kuumaksi, vähempikin riittää.

j. hietapakka

En ole paras asiantuntija kulmakarvoille, mutta muuten karvoilla ei ole väliä, jos niistä ei aiheudu muuta haittaa. Minusta luonnollisuus täytyy huomioida jo meikatessa, ei ole väliä kulmien muodoilla jos ne muuten sointuu kokonaisuuteen, vaikka en ole kulmavärispesialisti, silti mielenkiinnolla seuraan myös kulmien korostusta. Kerronkin mielenkiintoisen tapauksen noin viikko sitten. Kaupassa lähtiessäni koin pysähdyttävän hetken juuri kulmakarvojen vuoksi, tarkemmin varmistaessani mistä moinen johtui, jouduin oudon vaikutuksen alaisena pikkuisen peruuttamaan takaisin liikkeeseen ja koska elän valheellisen nettimaailman syövereissä minun oli luotettava ympäristön minulle lähettämiä aistimuksia tuovien tuntemusten tietouteen. Koin sykähdyttäviä hetkiä huomatessani mitä kulmakarvat olivat saaneet minun himoamaan, mutta tilanteen yllättävyyden vesittäessä tietoisuuden kokonaisuudesta, siitä hetkestä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin poistua sivistyneesti, koska muun julkisen maailman sulkeutuneisuus ympärilläni on yli häiritsevää on hetkessä eläminen minulle arkipäivää, mikä tuo sopivat kulmakarvat lähelle, mutta juuri ne laittoivat etsinnän kokonaisuudesta mielessäni etenemään. Siksi kulmakarvat ovat tärkeät, mutta ne ei saa olla itse tarkoitus vaan houkutus mikä minunkin mieltä heilautti palaamaan pelikoneen ohi kioskille ! :)))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat