Timmasta

Tiina

Ootteko käyttänyt Timma palvelua? Ootteko tykkäänneet?
Kyseessä on siis sivu, jonka kautta pystyy varata edullisesti peruuntuneita aikoja lähipäivinä.
Aikoja on kampaajille, kosmetologeille ja hierojille.

Itselläni on hyvä kokemuksia, Turussa asuessani tuli jonkin verran käytettyä.
Juuri muutin Helsinkiin niin saa suositella kampaajaa täältäpäin:)
Ainiin, jos joku haluaa ilmaisen 10€, nii laita koodi ZCCPPE profiilisi kamppanjakoodi kohtaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen käyttänyt pari kertaa timmaa ja voin suositella. Tosi luotettava ja toimiva sivusto ja työn jälki on ollut hyvää. Olen katsonut yleensä kampajien arvostelut ja sitä kautta valinnut paikan.

Vierailija

Mäkin on tykännyt paljon! Tosi näppärä niille jotka tarvitsevat nopeasti ajan eivätkä syystä tai toisesta voi paljon etukäteen varata ajan jos ei tiedä milloin on aikaa käydä! Tässä myös toinen uusi alekoodi jolla saa 10€: VXPVYH.

Stadilainen

Olen kokeillut Timmaa ja käynyt laittamassa ripset ja kesäksi geelilakkaukset! Oli vähän edullisempia hintoja sitä kautta tarjolla :) Tässä koodi mikä on nyt kesällä voimassa millä sai 10e heti sinne tilille käyttörahaa: WWKUXL

Vierailija

Olen käyttänyt ja tykännyt tosi paljon! Tosin vain hieronnassa käynyt muutaman kerran ja aion kohta myös kampaajalla käydä joten saa tosiaan ehdottaa hyvää kampaajaa Helsingin keskustassa:)

Ja tässä myös yksi voimassaoleva koodi jolla saa sen 10€ rahaa Timma-tilille: VXPVYH.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat