Kommentit (3)

Ryökköö

Kyllä tuossa jää huomiotta se ihmisen henkinen rakenne, joka määrittelee ajattelutavan ja asennoitumisen eri tilanteisiin viime kädessä.

Ihminen ei voi luonnolleen mitään, sanoi eräs maalaismieskin aikoinaan, olen havainnut todeksi.

Sveitsiläinen ystäväni totesi minulle, että me sentään pystymme itse nousemaan ylös aamulla.  Niin, kyllä se myönteinen ajatus toki on arvokas - tilanne voisi olla toinenkin.

Vierailija

On olemassa myös ihmisiä, jotka haluavat aiheuttaa muille pahan olon vainoamisellaan. Tälläinen psykopaattinen luonne mielellään esiintyy muille (myös nettijulkisuudessa) suurta vääryyttä kärsineenä uhrina ja kulisseissa on tehnyt törkeitä toiseen ihmiseen kohdistuvia rikoksia vuosikausien ajan. Yksi tapa on kaivaa moraalittomasti sosiaalisen mediasta toisen ihmisen yksityisyyteen kuuluvia asioita ja käyttää samaa yhteyttä uhrin tietokoneeseen murtautumiseen, josta lähtee vuosia kestävä laiton urkkiminen sähköposteja ja muuta yksityistä myöten. Koneelta varastetaan valokuvia ja tiedostoja ja uhreja salakatsellaan ja -kuunnellaan kotirauhan piiriin kuuluvalla alueella. Nämä tälläiset psykopaatit pyrkivät mustamaalaamaan uhrinsa maineen joka puolelle, saamaan muut ihmiset haitantekoon, vainoon ja kiusaamiseen. Rikkovat ihmissuhteita yrittäen eristää kohteensa. Kotirauhan piiriin kuuluvalle piha-alueelle myös jalkaudutaan tekemään ilkivaltaa, varastelemaan ja nuuskimaan, kun uhri poistuu kotoaan. Vainoamisrepertuaariin kuuluu myös rikosilmoitusten teko uhrista. Nämä leikkivät sankaria ja uhria itse. Laiton seuranta voi kestää toistakymmentä vuotta, salaa taustalla loputtomiin. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että psykopaattisia ihmisluonteita löytyy ja pakkohoito olisi tälläisille paikallaan vähintään puolen vuoden ajan suljetulla osastolla. Ei tarvitse ihmetellä jos ihmiset uivat syviin vesiin ja synkkiin ajatuksiin, kun elämässä on yleensä paljon muutakin murheen aihetta kuin tälläisten "ihmisten" aiheuttama sairas vainoaminen. Kuinka psykopaatin tunnistat? Hän kulkee selkä suorana itsevarmasti hymyillen ja esiintyy hyvänä ihmisenä muille.

Vierailija

Kyllä ihmisten tahallinen pahuus jää mieleen vellomaan
Maailman mittakaavassa lellityt, kaiken saaneet ilmaiseksi, ei mitään kiitollisuutta, vain oikeuksia tuhota toisia, vahingoittaa, harrastaa ilmaiseksi..

Miljoonat tytöt maailmassa olisivat kiitollisia ruoasta, jos saisivat kävellä kouluun 10 km tai enemmän, ennemmin kuin olla elinkaupan, lapsiprostituution, katukaupan, uhreja, valkoisen "eliitin" kotiorjia, tehtaiden orjia, myytynä vaimoiksi lastentekokoneiksi.

Samaa aikaa meillä on ns ihmisiä, jotka vainovat tiettyjä kohteita, yleensä naisia ja nuoria tyttöjä aivan kokopäivätyönään vauvoilla, ylilaudoilla, porukassa, koska voivat, koska tietävät että poeukassa tehdystä ajojahdista ei seuraa mitään. aiheuttavat näille sisäisesti kauniille ihmisille, jotka joskus lähtivät kouluun viattomana, iloisena, pahan olon, ja itse kukoistavat sitö enemmän, mitä enemmän tulee ikää. Kun kaikille on tehty selväksi, että koskemattomuus, yksityisyys, ihmisoikeudet eivät ole mitään.

Runnoen väen väkisin itselleen hallit,kentät, kuntien maat firmoilleen puoli-ilmaiseksi.

Ketään ei kiinnosta systemaattinen väkivalta koska se on maan tapa.

Osa menee niin pitkälle, että heillä on vain yksi kohde, ja tämän elämä pyritään tuhoamaan järjestäytyneen vainon keinoin kokonaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat