Kommentit (5)

Sairaanhoitaja

1. Sh koulutus suomessa ei todellakaan ole ilmainen. Moni joutuu ajamaan 200km koulumatkoja, sh asu ostetaan itse, kirjat maksetaan ja kaikki tarvikkeet.
2. Harvassa sairaalassa on mitään potkulautoja, eikä todellakaan ole rivityöntekijöiden käytössä
3. Pitkät lomat? Saman verran kuin kellätahansa suomessa esim. Insinöörillä

Vierailija

Eli sinun mielestäsi me opiskelijat Suomessa maksamme saman suuruisen summan vuodessa kuljetuksiin, asuntoon, kirjoihin jne ja siihen päälle saamme opintotukea/lainaa? Meillä on erittäin hyvinkin Ilmainen koulutus verrattuna moneen muuhun maahan. Toiseksi, tämä tyttö ei ikinä sanonut että Suomessa kaikilla on paremmat lomat, hän puhui nyt ihan vaan sairaanhoitajien koska hän osaa verrata näiden kahden maan sairaanhoitaja erilaisuuksia.

SH < LH

Ohhoh! Mä olen kokenut nuo huimat 7 kohtaa vaikka olenkin "vain" lähihoitaja!
Äkkiä poliisi ja armeija paikalle sekä poikkeuslaki voimaan.

Hilta-Tilta

No. ei täällä Suomessa todellakaan tarvitse maksaa oppilaitokselle monen tuhannen lukukausimaksuja.!

Ja meillä on pitkät lomat ainakin kuntapuolella.  Jos olet ollut alalla 15 vuotta, vuosilomia on yhteensä 38 päivää  eli 7 viikkoa ja kolme päivää vuodessa. On ilmainen terveydenhuolto  , oikeus sairastaa 60 päivää täydellä palkalla jne. Näitä etuja ei ole, jos olet yksityisyrittäjä tai jos olet töissä yksityisellä puolella. Eikä palkassakaan ole valittamista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat