Kommentit (12)

niimpä niin

On se kyllä ihmeellistä, että edelleen se yllättää, että Lidlistä se paras hinta-laatusuhde saadaan ihan kepeästi.

Kuka yllättyi, kuka ei. Minulle se on jo selviö.

Vierailija

Onko jossain Lidlissä sovituskoppi? En ole koskaan nähnyt eikä sovittamatta viitsi ostaa, yhden yöpaidan ostin Lidlistä kokeilematta ja hutiostos tuli. L/xl-koko vastasikin m-kokoa ja oli siksi hitusen liian pieni. :(

Vierailija

Tokmannilta löytyy myös tosi hyvän näköisiä ja kohtuuhintaisia jumppavaatteita isommallekin. Ja sovituskopitkin on toisin kuin Lidlissä.

Vierailija

"Heti housuja sovittaessa tulee iloiseksi! Trikoissa on väljä mitoitus, joten XL-kokoinen voi valita L-koon." miksi ihmeessä tulisi iloiseksi siitä että mitoitus ei vastaa oletettua, varsinkaan kaupassa jossa ei saa sovittaa! Mä ainakin enemmin omisin iloinen siitä että koot vastaisi toisiaan paremmin ja tietäisin aina mikä mun koko on, kuin et saisin jotain ihme kiksejä siitä että ostan vaatteen jossa on eri numero kuin yleensä.

Vierailija

Ei oo koppeja, mutta monet ostaa kaksi kokoa ja palauttaa väärän. Saa kokeilla kotona ja palauttaessa ei edes tarvi olla alkuperäisessä pakkauksessa joten helppo palauttaa. ^^ Tai ainahan voi nätisti kysyä henkilökunnalta pääsisikö vessaan sovittamaan jos matka on liian pitkä tähän kotisovitus/palautusmalliin. :)

Vierailija

Minulta myös miinus Lidlille sovituskoppien puuttumisesta, en uskalla ostaa jos ei ole varma että voi palauttaa. Urheilurintaliivit ostin eikä menneet millään päälle, ei saanut palauttaa vaikka olin vain sovittanut kotona.

Merkkien metsästäjä

Kaikista edullisimpia treenitrikoita löytyy kierrätyskeskuksista. Monet on ehkä pari kertaa käyneet päällä, uudenveroisia Puman, Röhnischin, Better Bodies itse tullut bongattua.muutamalla eurolla.

Monilla kun se treenaamisen jää kuukauden, max kahden päästä, sitä ennen ostettu viimeisen päälle kalliit tekstiilit

onneksi olen jo ikääntyvä

XXL-koko ei suinkaan aina tarkoita samaa, sen olen saanut huomata. Esim. Espritin kivat topit, ne eivät oikeasti ole XXL-kokoa, vaikka niissä niin lukeekin.  Itse en tosin treenivaatteita kaipaa (huh kuntosalit), mutta muuta päällepantavaa kyllä. Kokoni on 52-54, ja ilmeisesti se on juuri sillä rajalla, että on HIUKAN valinnanvaraakin. Siis postimyyntiliikkeillä. Kaupat ovat jossain ilmeisesti päättäneet, että  naisten suurin koko on 46, pitäköön loput vaikka säkkejä! 

Aika monet noista plus-malleista ovat nuoria ja kauniskasvoisia, vatsa ei ole ehtinyt kasvaa. Ei ne ihan meille vanhemmille isoilla naisille esikuviksi kelpaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat