Kommentit (4)

Vierailija

Ei ihminen ole kyllä kiltti. Ihminen voi olla pahempi kuin eläin. Apinoissakin löytyy lajeja, jotka syövät toisiaan. Ne tappelevat ja purevat yhtälailla.

Ihmisen pahuus kytkeytyy kieroutuneempaan muotoon. Suomessa on paljon ihmisillä mielenterveysongelmia ja nämä kytkeytyvät ympäristön vaikutuksiin. Mielenterveysongelmainen vainoaja ja kiusaaja voi aiheuttaa mielenterveysongelmia uhrilleen. Eläimillä on perustarpeet elämässä, joita yrittävät täyttää ja elävät laumassa. Ihminen elää yksin tai laumassa, vainoajat ja kiusaajat toimivat lauman turvin. Suurinta pahuutta ihmisluonteessa on rikoksen keinoin toisen ihmisen kotirauhan ja yksityisyyden alueelle tunkeutuminen, toisen ihmisen elämään puuttuminen ja ihmissuhteiden rikkominen. Ihminen on monessa asiassa pahempi kuin eläin, koska ihmisellä on motiiveinaan katkeruus ja kateus. Ihminen satuttaa ja tappaa huvikseen.

Vierailija

On totta, että on vaikea muistaa että on hyvyyttä, kun joku saa tavalliset ihmiset tekemään tahallista systemaattista järjestelmällistä pahaa.
Käytös, jonka selvästi itse näkevät olevan haitallista, koska suojelevat siltä joitakin toisia ihmisiä, mutta laittavat tahallisesti vaikka aina, kun joku perhe on. Vaikka 10 vuoden ajan.

Ja kun tavalliset lähtevät mukaan, joilla on pokkaa istua kiusaamisen vastaisena etupenkissä. Tai esittää muuten selkärankaista.

Vierailija

Eläimiä ohjaa luonnossa vaisto, ihmisiä ohjaa monesti kateus, katkeruus, pahuus. Tästä esimerkkinä on häiriintyneiden ihmisten joukko, jotka käyttävät vuosikausien ajan hyödyksi teknologiaa rikoksiin. Nämä nappaavat uhrejaan eri puolilta sosiaalisesta mediasta levittäen haittaohjelmiaan ja hyökäten saaliinsa kimppuun uhrin tietämättä. Laiton seuranta voi kestää vuosikausien ajan. Kuka vain voi joutua näiden uhriksi tietämättään.

Nämä urkkivat rikollisesti kaiken yksityisen mikä ei heille kuulu, he varastavat uhriensa omaisuutta, joka ei heille kuulu. He yrittävät eristää ihmisiä mustamaalaamalla heitä kaikkialle rikkoen ihmissuhteita, jotka eivät heille kuulu. Tämän kaiken päätteeksi he ilkeävät tulla osoittamaan uhriaan yksinäiseksi mielenterveyspotilaaksi. 

Kunpa olisi sellainen vankila Suomessa, jonne nämä saataisiin lusimaan leivättömän pöydän ääreen vuosikausien ajaksi, harjoittelemaan yhteiskuntakelpoisuutta ja sosiaalisuutta, psykiatrisen avun piiriin.

Näihin elukoihin nähden apinatkin ovat kivoja ja harmittomia eläimiä. 

Vierailija

Aikalailla totta on kyl että ei ihmiset oo kilttejä, tosin ite oon liianki kiltti joskus / välillä, ite oon kiltti mut mulle ei olla kilttejä, si tuntuu että pitäs olla kovempi mut luonne ei annna peräks olla kova, tosin joskus annan takas, maailma on mikä on, mielenterveyden ongelmallisia on paljon, varmaan puolet suomalaisista ja lisää sairastuu viä kokoajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat