Kommentit (4)

Vierailija

Jotenkin tuntuu että nyky-Suomessa ihmiseltä on viety oikeus päättää edes omista mielipiteistään. Onhan ihmisellä kai oikeus sentään valita seurustelukumppani/tuleva mies tai vaimo perustuen omiin kriteereihinsä, vaikka jollekulle toki voi tulla paha mieli jos ei noihin kriteereihin sovi. En vaan tajua, mielestäni nykymaailma on tavallaan ihan hullu.

Nimimerkin Vierailija kanssa s...

Eihän tossa nyt mitään ihmeellistä ole, ettei kolmekymppisenä tahdo mitään uusperhekuvioita. Olen samaa ikäluokkaa eikä muakaan kiinnostaisi alkaa äitipuoleksi kenellekään tai kasvattaa ei-biologista lastani. Varsinkin jos pakettiin kuuluisi vielä hankala ex-vaimo, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Nimimerkin Vierailija kanssa samaa mieltä kirjoitti:
Eihän tossa nyt mitään ihmeellistä ole, ettei kolmekymppisenä tahdo mitään uusperhekuvioita. Olen samaa ikäluokkaa eikä muakaan kiinnostaisi alkaa äitipuoleksi kenellekään tai kasvattaa ei-biologista lastani. Varsinkin jos pakettiin kuuluisi vielä hankala ex-vaimo, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.

Eihän sillä biologialla ole väliä vaan vanhemmuus syntyy ihan muista asioista. Tai näinhän sitä ainakin muistutellaan aina jos mies halua muiden muksuja kasvattaa.

Vierailija

Rehellisyydestä rangaistaan.
Jotkut voivat välittää vieraista lapsista, mutta kun omia tulee, silloin viimeistään stressi ja huoli ja lisääntynyt työmäärä aiheuttaa sen, että ne puolison koetaan kiusankappaleina ja ärsyttäviä juttuja löytyy joita kaikissa on. Ehkä yksi sadasta tuntee jotain positiivista vieraisiin lapsiin joita ei ole valinnut jos itse on kuormittunut.
Hyvä, että tuomas on rehellinen heti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat