En käy museossa-kysely

Seuraa 
Liittynyt16.3.2017

Tervehdys!

Olen jatko-opiskelija Lapin yliopistosta. Tutkimuksessani museoiden yleisötyöstä olen kiinnostunut heistä, jotka eivät käy museossa: miksi näin on, ja miltä museo heidän silmissään näyttää. Minua kiinnostaa siis, minkälaisia mielikuvia ihmisillä on museoista ja museokävijöistä. Oheinen linkki vie SurveyMonkeylla laadittuun kyselyyn, joka sisältää myös lisätiedot ja -ohjeet kyselyyn vastaamiseksi.

Varsinaiset tutkimuskysymykset ovat avoimia, joihin vastataan omin sanoin. Keskeneräisiä lomakkeita ei voida ottaa huomioon. Kyselyyn vastataan nimettömästi, en ole kiinnostunut asuinpaikkakunnastasi ja minä olen ainoa henkilö joka vastauksia käsittelee.

Näkemyksesi on minulle tärkeä!
Kyselyyn vastaaminen vie vain hetken, n. 5-10 minuuttia, mikäli täytät lomakkeen kokonaan.

https://www.surveymonkey.de/r/XWQ6PN7

Etukäteen kiittäen,
Heidi

Kommentit (2)

Heidi_H_Museotutkimus
Seuraa 
Liittynyt16.3.2017

Hei!

Palautteesta oppineena muokkasin sivun 3 kysymyksenasettelua selkeämmäksi, joten kysely on entistä helpompi täyttää. Kokonaan vastattuun kyselyyn kuluu keskimäärin 10 minuuttia. Mukaan mahtuu lisää vapaaehtoisia osallistujia!

- Heidi

Heidi_H_Museotutkimus
Seuraa 
Liittynyt16.3.2017

Hei jälleen!

Kiitokset jo vastanneille osallistujille!

Kysely on edelleen auki, ja mukaan mahtuu vielä osallistujia.
Vastaaminen tapahtuu anonyymisti.
Huomaathan, että vastauksiasi ei voida ottaa huomioon, mikäli et täytä lomaketta kokonaan.

Perustieto-osuuden jälkeen tulevat varsinaiset tutkimuskysymykset, joihin vastataan omin sanoin. Näin varmistan vastaajan henkilökohtaisten ajatusten ja mielipiteiden esiin nousemisen.

Mukavaa kevättä!

- Heidi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat