Etsin ympäri Suomen tilaajia/jakelijoita Nu skin tiimiini

minustako executive vuonna 2017?

Heippa kaikille ja hyvää naistenpäivää kaikille ihanille Suomen kauniille naisille<3 Joko oot kuullut Nu skin ihonhoitosarjasta ,joka on laadukas ja todella suosittu nykyisin Suomalaisten keskuudessa mutta valitettavan usein kukaan ei ole kuullut tuotteista koska tuotteet ovat vain tilaustuotteita. Meiltä Nu skiniltä löytyy maailman paras valkaiseva hammastahna alle 15e ja se ei pelkästään lupaa vaan oikeasti valkaisee todella keltaisetkin hampaat(tuotekuvia esillä meidän sivustolla) :) Sen lisänä näissä mahtavissa Nu skinin tuotteissa on saatavilla kaiken ikäisille, ikään ja ihoon katsomatta aivan upeita ihonhoitotuotteita aina ravintolisiin saakka. <3 :) Voit itse tulla tuote tilaajaksi ja osallistut samalla mahtaviin arvontoihin meidän sivustollamme sekä saat alennusta tuotteista ja sinun ei tarvitse maksaa tilauksen postikuluja vaan minä hoidan ne :) juurikin niin! Joko alkaa kiinnostus herätä? Jakelijana voit itse ansaita omia pisteitä ja pätevöityä kauttani koko hommaan jolloin pääset ostamaan tuotteet tukkuhinnoin ja voit myydä ne itse ulosmyyntihinnoin :)) Jos nyt alkaa todella kiinnostus herätä niin katso meidän facebook sivut jotka löydät nimellä: Meidän Nu beautybox/Suvi ja Kirsi
Sivusto on suljetturyhmä johon me hyväksymme sinut ja pääset kyselemään tuotteista tarkemmin ja hintoja saat meidän sivustomme kautta ja toki mitä enemmän saan teitä ihania tilaajia tiimiini niin osallistutte kaikki super mahtaviin tuotepalkintojen arvontaan ja tilauksissa tulee jotain kivaa kaupanpäällisiksi<3 voitte ottaa myös minuun yhteyttä jos haluatte suoraan miun laittavan teille sähköpostilla viestiä ja kertovan enemmän infoa miten homma menee. Sähköpostini: miu_miu_94@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat