Sivut

Kommentit (70)

JoonasK

Veitolalla on heikko itsetunto, joka on tullut esille useammassakin "Yökylässä-jaksossa". Tämäkin hänen "avautuminen" edustaa juurikin heikkoa itsetuntoa. Olettaisi toimittajalla löytyvän näkemystä ja kokemusta käsitellä palautetta ja suhteuttaa se oikein sen sijaan, että lähteä haukkumaan ja vähättelemään katsojia, kuulijoita sekä lukijoita.

Rumempi

Mikä ihmeen kansallinen ja kansainvälinenkin sylkykuppi Veitola nyt on? Hän on ihan pätevä tyyppi, joka on perusjees mimmi. Mistä lähtien toisen haukkuminen on "palautetta"?

AnneB

JoonasK kirjoitti:
Veitolalla on heikko itsetunto, joka on tullut esille useammassakin "Yökylässä-jaksossa". Tämäkin hänen "avautuminen" edustaa juurikin heikkoa itsetuntoa. Olettaisi toimittajalla löytyvän näkemystä ja kokemusta käsitellä palautetta ja suhteuttaa se oikein sen sijaan, että lähteä haukkumaan ja vähättelemään katsojia, kuulijoita sekä lukijoita.

Ei kai toimittajuus automaattisesti tee kenestäkään kovanahkaista? Mä näen, että on erittäin toivottavaa ihan jokaisen toimittajan tai mikä tahansa julkisuuden henkilön ärähtää silloin, kun aletaan arvostella jotain muuta kuin ammattitaitoa. Jos jokainen ärähtäisi, menisi ehkä vähemmilläkin älynlahjoilla varustetuille jakeluun, että tällainen "koulukiusaaminen" ei vaan ole millään tasolla hyväksyttävää tai ok. En voi käsittää, ettei ihmisillä ole mitään käytöstäapoja tämän(kään) asian suhteen enää. Se, ettei somessa tarvitse välttämättä olla omalla naamallaan esillä, antaa ilmeisesti joillekin oikeuden käyttäytyä täysin estottomasti. Osa näyttäisi oikein ottaneen tehtäväkseen käydä dissaamassa kaikkia julkisuuden henkilöitä. Käsittämätöntä. Kannattaisi varmaan hankkia jotain sisältöä elämään, jos on niin paha olla.

m49

Minä 49 -vuotias mies ihmettelen, että eikö kukaan muka näe Mariassa kauneutta? Minusta aivan upean näköinen nainen, aito ja seksikäs. Ihmiset on liikaa katselleet näitä kaiken maailman viidakon tähtösiä ja kauneusihanne on muuttunut jonnekin kumitissien, botoxihuulien ja luonnottomien leikattujen nenien suuntaan, hyi! Maria Veitola, nam! 

Vierailija

Ei tää mun mielestä ole huonoa itsetuntoa vaan ihan peruskäytöstavoista muistuttamista. Itse olen lapsilleni opettanut, että jos ei ole mitään nättiä sanottavaa niin silloin on parasta olla hiljaa! Se, että mollataan ihmisiä oli ne julkkiksia tai ei, on kiusaamista ja kertoo mollaajan huonosta itsetunnosta. Jos ihminen on fine itsensä ja elämänsä kanssa, ei ole tarveträta dissata muita.

Vierailija

On palautetta ja on palautetta. Tuhoavaa ja rakentavaa. Tuhoavalla ei pyritä saamaan mitään aikaan, vaan syljetään omaa pahaa oloa pois arvostelemalla henkilökohtaisia ominaisuuksia ("olet ruma"). Tämä kommentoija, joka vetoaa huonoon itsetuntoon, on ilmeisesti sitä mieltä että on Ok sanoa mitä vaan kelle vaan. Ei ole. Kuuluu perussivistykseen, toisten ihmisten kunnioituksen ja omien tunteiden hallintaan olla purkamatta omia kökköfiiliksiään muihin. Näitä ei vissiin ole teillä kotona opetettu?

mariafani

olen pitänyt Mariaa aina kauniina :) Persoonallisena. Huomattavasti kauniimpana ja viisaampana kuin esim. Sagim, joka on vain täynnä omaa itseään.

Vierailija

Maria olet mielestäni kaunis ja sulle sopii hyvin sekä vaaleat että tummat hiukset. Pidän myös persoonallisesta pukeutumistyylistäsi. Just makee oot! :)

Rumaon ruma

Tämä nainen haluaa tietoisesti olla julkisuudessa joten ihmisillä on silloin myös oikeus julkisesti häntä arvostella. Jos sattuu olemaan noin huono itsetunto ei kannattaisi sinne telkkariin itseään ängetä. Julkisuuden hakemistahan on nyt myös tämä itkeminen . Veitola on ruma nainen ja meillähän on oikeus se sanoa ! Jotenkin säälittävää että nyt ilmeisesti tällä loukkaantumisella vaan hakee sääliä ja sitä että ihmiset sanovatkin "olet kaunis" ??? Ihan vaan vinkiksi että sieltä julkisuuden pahasta maailmasta voi myös jäädä pois kun ei kestä kritiikkiä!!! Hyvä terapia voi myös auttaa .....

xx

Olisi todella mielenkiintoista ymmärtää miten julkisuus antaa oikeuden haukkumiseen. Ihmisiähän ne on julkkiksetkin. Rakentava kritiikki on jotain aivan muuta kuin henkilökohtaiset loukkaukset. Mitä jos kyseessä olisi hyvä ystäväsi tai sukulaisesi? Olisiko silloinkin ok, että tuntemattomat kirjoittelevat loukkaavia kommentteja? Tosin usein arvostelu ja viha kumpuaa omista peloista ja omasta epävarmuudesta. Eli pahimmassa tapauksessa näitä kommentteja annetaan varmaankin myös läheisille. 

Voi kunpa vihapuheet ja arvostelut käytettäisiin johonkin hyvään. Ei tekis meille suomalaisille pahaa olla vähän kannustavampia ja positiivisempia. Meissä kaikissa on jotain kaunista tai hyvää, niin mitä jos keskittyisimme niihin puoliin enemmän...

Vierailija

Tykkään kyllä Mariasta enemmän tummatukkaisena, olen pyytänyt useinkin kampaajaani leikkaamaan mulle Maria-tukan. Mutta kuten sanottu, on jokaisen oma asia millaiset hiukset päässänsä pitää. Maria on upea niin blondina kuin brunettena😊

Mira

Voi jestas tätä maailmaa . Hiusten värjäyksestäkin saadaan soppa aikaiseksi , johon minäkin tietty tässä nyt osallistun. Kyllä vaaditaan hyvää itsetuntoa , että kestää kaiken tuon paskan dissauksen. Onko Marialla sitä, en tiedä. Minä olisin ainakin ahdistunut, masentunut ja kuoleman kielessäni kaikesta. Ihan sairas maailma . Jos ei tykkää toisen näöstä tai hiustenväristä niin pitääkö se tuoda julkisesti ilmi? Eikö pitäisi pyrkiä näkemään ja tuomaan hyviä asioita esille . Marialla on äärettömän kauniit silmät, hän on mukavan oloinen , nätti pieni sirpukka:) hän on fiksu ja rohkea. Kuinka paljon hän onkaan nähnyt kaikkea mitä itsekin haluaisin nähdä. Nostan Marialle hattua ja sanon että aja vaikka pääsi kuljuksi niin olet nätimpi ja ihanampi kuin moni muu vastaantulija .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat