Kommentit (3)

Lämmöllä

Hienoa lukea tällaisesta selviytymistarinasta. Kyllä elämä kantaa, kun antaa mahdollisuuden itselle tuntea, kokea ja yrittää pettymyksustä huolimatta. Traaginen on elämä ollut minullakin kahden kirjankin verran. Kuolema on käynyt vieraissa useamman kerran ja kaikenlaista on sattunut. Tuttu tunne tuo, että välillä ajattelee: onko todella kaikki tapahtunut minulle. Elämä ei ole aina reilua, mutta kiitollinen olen, että olen kaikesta selvinnyt... tosin mitä lienee vielä tulossa, kuka tietää.

Vastoinkäymisten väsyttämä

Näitä kokemuksia on valitettavasti monilla nuorillakin ihmisillä, eivätkä kaikki ole lopulta yhtä onnekkaita kuin Jaana. Jaanan tarinalla on sentään onnellinen loppu.

Elämä on

Olen nuorempi kuin Jaana ja menetin aiemmin äitini ja isäni muutaman kuukauden välein. Muutama muu sukulainen vuoden sisään, joten hautajaisia oli neljät 2 kuukauden välein. Tapasin samana vuonna nykyisen mieheni, joka valoi uskoa tulevaan. Kaikesta selviää ja Jaana on saanut suuren onnen elämäänsä lapsistaan. Itselläni niitä ei vielä ole siunaantunut. Elämään mahtuu uskomattomia tapahtumia - hyviä ja huonoja - sen suuremmitta syittä ja se on juuri elämää. Ei voi itse valita. Hyvää jatkoa Jaanalle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat