Mammanpoika

mammanpojan tuleva vaimo

Itselläni on mies, joka on kuin "mammanpoika", ei päästä helpolla irti äidistään ja näin sivusta katsojana tuntuu väliltä että mies on äitinsä kanssa suhteessa eikä minun! Hyvin hämmentävää ajattella ja todella ällöttääkin kun kuvittelee mieheni olevan äitinsä kanssa suhteessa. En kuitenkaan mollaa häntä, mutta tuntuu vaikealta saada hänen ja äidin välistä suhteesta "katkaista napanuora", vaik toi kuulostaakin omituiselta näin sanoen. Mut en voi elää näin että mies on vain kiinnittänyt huomioonsa äitinsä ja jättää minut omilleen, kuin olisin itsestäänselvä, joka pärjää arjen keskellä hyvin, vaikka olen sairastanut traumaattista stressihäiriötä, ahdistusta ja sun muuta ongelmia henk.kohtaisessa elämässäni tarvitsen hirmuisesti tukea ja apua. Mutta ongelma on siihen tyssänyt melkeen kokonaan etten saa tukea tai apua vaikeina aikoina. Multa vietiin vaunut, lastenvaunut on mulle ollu henk.kohtaisesti todella tärkeät ja semmone asia mistä en luovu elämässäni ja ne on auttanu mua pääsemään elämäs eteenpäin, koska haluan tulevaisuudessa oman perheeni perustaa.(meillä ei ole lapsia vielä!). Vaikka haluan lastenvaunut huoneeseemme koristeeksi tuntuu vaikealta ajattella miksi minulta juuri vietiin se "pyhä asia" , joka pitää mut iloisena jne. Tuntuu jotenkin että miehen äiti on tässä kaiken takana, määrittelemässä mitä teemme ja mitä pidämme ! Onko teillä neuvoja minulle ?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat