Masennus ja seksuaalisuus

Vierailija

Olen 18-vuotias mies Oulusta ja olen todella masentunut ja hakenut hoitoa. Olen todella hellyydenkipeä ja tuntuu etten kelpaa kenellekkään. En ole omasta mielestäni ruma tai komea ja omasta mielestäni minulla on ihan ok kroppa mutta kukaan ei kiinnostu minusta. Minulla ei ole edes väliä saisinko seksiä vai halin. Iälläkään ei olisi väliä sen kummemmin ettei yli 50 tai alaikäistä kummiskaan. Mitä voin tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija

Hienoa, että olet hakenut apua masennukseen. Hienoa, että osaat kirjoittaa - avata keskustelua aiheesta, joka koskettaa todella monia. Et siis ole yksin ongelmasi kanssa. Olet kuitenkin ehkä rohkeampi kuin moni muu. Rohkeus ja avoimuus jos mikä auttaa elämässä. Älä aseta itsellesi mitään aikapaineita, elä hetki kerrallaan ja yritä nähdä pienet asiat, jokin kaunis tai vaikka kummallinen juttu josta voi repiä iloa. Ne  pienet asiat tekevät loppupeleissä ihmisen onnelliseksi, niissä hetkissä oikeasti kohtaamme toisen.  

Sinulla ei ole kiire. Olen varma, että kelpaat. Ensin sinun pitää kuitenkin kelvata itse itsellesi.  

ap

Kukaan ei lähesty minua eikä minä osaa lähestyä tai tiedä missä lähestyä kenenkään kanssa. Voisin ottaa vanhemman naisen rakastajaksi tai halikaveriksi. En ole tällä hetkellä missään koulussa ja olen syrjäytymässä ellen ole jo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat