Kommentit (5)

Avoimmuus parantaa

Perheväkivalta on edelleen tabu Suomessa. Siitä kertominen, varsinkin jos perhe on menestyvä ja ulospäin kulissit kunnossa, on kuin pettäisi sukunsa ja aiheuttaisi häpeää, vaikka väkivallantekijöidenhän pitäisi hävetä, eikä kohteiden.

Vierailija

Olen avoimesti puhunut omista kokemuksistani lapsena ja olen tosiaan leimattu muun perheen puolelta. Vakav sairastuminen vei minut psykiatrille ja sitä kautta sain avun, josta puolestaan seurasi, että uskallan puhua kokemuksista!

höpö höpö

Avoimmuus parantaa kirjoitti:
Perheväkivalta on edelleen tabu Suomessa. Siitä kertominen, varsinkin jos perhe on menestyvä ja ulospäin kulissit kunnossa, on kuin pettäisi sukunsa ja aiheuttaisi häpeää, vaikka väkivallantekijöidenhän pitäisi hävetä, eikä kohteiden.
Eikä ole  tabu elä puhu lööperiä..Keskutelijoille  pisteet avoimuudesta kiitos ...jätetään omaan arvoon nämä tabu kommentit .ei yhtään aiheuta häpeää se on omassa pääsä häpeä elä muita tuohon  katekoriaan laita nykyään puhutaan vapaasti tulkaa pois itse tynnyristä ei kannata toitaa tuota  mantraa ..

Vierailija

Sama toisen sukupuolen ymmärtäminen alkaa jo perusjoulussa. Pitää palkita häiriköinnistä ja antaa lisää huomiota rajallisilla resursseilla.

Näin lellityt ja häiriköt joiden vanhemmat usuttavat ottamaan estradin haltuunsa muiden kustannuksella, jättävät kaiken avun ja huomion tämän kimmon ja eerika laamasen kaltaisten lasten ulottumattomiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat