Olosuhteet latistavat koko suhteen?

roses

Olemme olleen 1,5v yhdessä, miehellä on 3 lasta jotka hänellä noin puolet kuusta,asumme eri paikkakunnilla väliä noin 15km, olen kai alusta asti ollut hiukan varovainen suhteessa, jänen kanssaan on mukavaa, yhdessä harrastamme ulkoilua.. näemme kyläkin hyvin vähän, koen että olemme eri aaltopituuksilla ja olen alkanut näkemään meidät aivan eri tyylisinä ihmisinä.. tulevaisuutta on varjostanu koko ajan se että yhteen muutto ei oikeastaan monien asioiden takia onnistu mitenkään jo lasten koulujen takia. entiset suhteeni ovat olleen erilaisia, nopea temoisempia ja yhteistä arkea on suht nopeasti eletty ja sitä kautta nähnyt tutustunut toisen kaikkiin puoliin jne. koen että meiltä puuttuu kemiaa, itse olen rauhallinen ns hitaasti lämpiävä ja mies hiukan säheltäjä extempore ihminen, minä olen todella tarkka ja jämerä monissa asioissa mies ajattelee enemmän että ei se oo niin justiinsa mikään,olen kai tylsistynyt siihen että kaikki junnaa paikallaan..olemme käyneet terapiassakin mutta en koe siitä olleen paljoa hyötyä. kysymys kuuluukin että kuinka kauan kannattaa jatkaa suhdetta jos tuntuu että seinä on vastassa jokatapauksessa, vaikka välitämme toisistamme tuntuu että ne kemiat ei kohtaa ja ennemmin elämä repii eri suuntiin .. toiseen on toki kiintynyt ja alussa ei tietenkään näitä asiota nähnyt eikä halunnut nähdä "ongelmina", sitä ajtteli et selvitään kyllä jne.. tuntuu toivottamalle ja olemme molemmat melko väsyneitä.. muita vastaavaa kokeneita?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat