Kommentit (4)

Sanna

"Monesti syöpäsairaat ovatkin pitkään pois pelistä. Olen siinä mielessä poikkeus, että heti hoitojen loppumisen jälkeen olen työkuntoinen, hän pohti."

Meillä töissä naiset kävi töissä hoitojen aikanakin, paitsi itse hoitopäivänä ja joskus myös seuraavana päivänä oli poissa. Rintasyöpä heilläkin. Toki oli niitäkin jotka joutuivat olemaan pidempään poissa hoitojaksojen aikana. Ihmiset ovat erillaisia ja hoidot vaikuttaa erilailla.

Krista

Heidi, selittäisitkö mistä olet saanut sellaista tietoa etteikö me rintasyövästä toipuneet naiset mentäisi heti hoitojen jälkeen töihin? Useat käyvät hoitojen ajan töissä. Suuri arvostus heille!. Itse en saanut tehdä töitä infektioriskin takia kun hoidot oli päällä. Mutta palasin heti töihin kun ne loppui. Niin kuin sadat muutkin naiset hoitojen jälkeen :). Ja myös miehet. Toki on myös heitä ketkä ei ole heti työkykyisiä. Hieman tuo kommentti että olet poikkeus särähti korvaan. Mukavaa kevättä :).

MillaMaria

Heidi hyvä, ymmärrän, että haluat takaisin työelämään ja sinun pitää nyt markkinoida itseäsi, sairauden myötä saat hyvin palstatilaa! Eikä siinä mitään, se on ihan ok, olet julkisuuden henkilö ja ottanut avoimen linjan eli kerrot määrävälein mitä sinulle kuuluu.
Olet hienosti pitänyt itsesi esillä, hyvä niin, työtarjouksia varmasti sinulle tarjotaan, ei sinua ole unohdettu, mutta kysymys kuuluukin: haluaako tilaaja sairausleimasi omiin juttuihinsa?
Mieti tätä ja hiljennä vähän sairausedellä ulostuloasi. Löydät kyllä hyvän tavan puhua tulevaisuudesta ja elämästä yleensä.
Siihen älä sorry, että kerrot olevasi parempi sairastaja kuin muut saman sairauden kanssa painivat! Se ei ole viisasta. Me muut saman sairauden sairastaneet kk-palkkalaisina palasimme sairasloman loputtua takaisin työpaikoillemme, jatkaen töitämme ja arkista aherrustamme.
Aurinkoista kevättä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat