Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

30000 euroa ei luulis olevan paljon Sipelle. Toki ymmärrän ettei voi ruveta kaikkia jeesaamaan mutta ei se noilla miljoonilla luulis paljon taloutta rasittavan.

Sitä en ymmärtänyt että mitä kasvatusta on se että osa perheestä lentää eri luokassa? Miksei kaikki voi lentää ykkösluokassa, tai kaikki turistiluokassa? En tajua.

Vierailija

Mun olisi kans tosi vaikeeta suhtautua kerjäyskirjeeseen, jossa pyydetään useampia kymppitonneja. En ole koskaan nähnyt edes 500 euron seteliä, puhumattakaan että minulla olisi sellainen joskus ollut lompsassani. Tommonen jolla on miljoonia, voisi tietysti antaa vaikka 3 tonnia tai edes 300 e. Joku voisi tulla autetuksi 30 e:lla. Meitä on moneksi...

Vierailija

Mun mielestä Selänteiden ei tartte antaa kellekään yhtään mitään, mutta kyllä niitten pitäisi osata olla lojaaleja ihan normaaleja ja jopa köyhiä ihmisiä kohtaan - tarkotan etteivät kommentoisi heistä alentuvasti. Ja sitä en ymmärrä miksi nyt pitää seksielämästä avautua, kun taasen parodiavideosta loukkaannuttiin niin, että lakitoimilla uhattiin...

3000 tonnin äiti

Hämmästelen myös kasvatusta, jossa tytär on äidin kanssa "prinsessa ", mut poikia kasvatetaan "miehiksi" - ehkäpä tosiaankin tuollaiset hyvin konservatiiviset aatteet sopivat jääkiekon pariin ? Täytyy myös todeta, et jos nuo summat on oikein - niin ei ihme, ettei muuteta suomeen takaisin. Vois mennä muutama vero euro ihan oikeasti jakoon yhteiskunnalle - meille köyhille.

Vierailija

Heinäsirkka soitteli viuluaan keväällä kun piti kylvää sato. Muurahainen uurasti ja uurasti. Syksyllä muurahainen korjasi sadon ja eleli mukavasti talven. Heinäsirkka kirjoitteli muurahaiselle kirjeitä, että lähettäisitkö ruokaa, kun on niin kova nälkä ja se on yhteiskunnan syy. Muurahainen lähetti ruokaa. Viikon kuluttua miljoona heinäsirkkaa lähetti kirjeen, että meillä on vieläkin kovempi nälkä ja vielä enemmän yhteiskunnan syy kuin sillä heinäsirkalla jolle lähetit ruokaa. Kun muurahainen ei lähettänyt, alkoi tulla kirjeitä: Olet itsekäs, ahne, sydämetön, vääräuskoinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat