Kommentit (8)

Vierailija

No, ainakaan kovin monen suomalaisen naisen ei todellakaan tarvitse olla kovin huolissaan siitä, että heidän hiuksensa/ulkoinen habitus näyttäisi Melanielta. Mutta kiitokset tästä tärkeästä artikkelista, johon olette saaneet politiikankin näppärästi mukaan.

Vierailija

Minusta tämä alkaa vaikuttaa jo Melanian kiusaamiselta. Mitä väärää hän nyt on tehnyt kun joka lehdessä ilkutaan kasvojen ilmeistä yms? Tuskin mitään kun täytyy jo tehdä tukastakin asiaa.

Kaikki koulukiusaamisen vastustajat saaneet uuden kiusaamisen kohteen, Trumpin perheen. Haloo aikuiset ihmiset, rouva ja hänen presidentti miehensä eivät ole suomalaisten valitsemia eivätkä he liity Suomeen mitenkään. Ja luulen, että Hra Trumpia ei edes paskan vertaa kiinnosta suomalaisten piipertäjien mielipiteet.

Vierailija

Säälittävää.. Ymmärrän jos ihmiset eivät tykkää itse Donald Trumpista mutta se että hänen lähipiiriäänkin haukutaan jatkuvasti on vain lapsellista ja säälittävää. Eiköhän hra Trump hyvinpitkälti itse valitse sanomisensa ja tekonsa. Huoh

Don`t worry be happy

Olen samaa mieltä siitä,että tämä on kiusaamista ja syrjintää. Kenties kateutta pitkähiuksisia kohtaan. Lyhyet hiukset saa nopeasti, pitkiä luonnonhiuksia kasvattaa kauan.

Go kaunis Melania

Kertoo kyllä näistä Trumpin puolison arvostelijoista aika paljon. Melania on upea ilmestys, vaikka hänen hiuksensa olisivat mitenkä tahansa. Näissä arvosteluissa olisi kohtuullista olla aina mukana arvostelijan oma kuva, jota me lukijat voisimme sitten arvostella sanoja säästelemättä. Miltä tuntuisi kiusaajat? Eikö kiusaamis-ja syrjimiskielto koskekaan kaikkia?

No mercy

Go kaunis Melania kirjoitti:
Kertoo kyllä näistä Trumpin puolison arvostelijoista aika paljon. Melania on upea ilmestys, vaikka hänen hiuksensa olisivat mitenkä tahansa. Näissä arvosteluissa olisi kohtuullista olla aina mukana arvostelijan oma kuva, jota me lukijat voisimme sitten arvostella sanoja säästelemättä. Miltä tuntuisi kiusaajat? Eikö kiusaamis-ja syrjimiskielto koskekaan kaikkia?

Melania on ilkeän näköinen nainen, joka on ihan puhtaasti reittä pitkin "kivunnut" tuohon asemaan. Kyllä hän on ihan tietoisen päätöksen tehnyt naidessaan Trumpin kaltaisen miehen/kaltaista miestä, saahan hän sillä uhrauksella oikein rikkaan ja mukavan loppuelämän. Turha sääliä hänenkaltaisiaan laskelmoivia naisia. Niin makaa kuin petaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat