Kommentit (4)

Kipukroonikko

Siis mitä, eikö Heidillä ollutkaan rintasyöpää? Hirveästi asiasta puhuttiin ja hänhän oli mukana siinä syöpäohjelmassakin tv:ssä. Totta, joka päivä saa kuulla jonkun julkkiksen sairastavan syöpää. Itse olen menettänyt isäni syövälle, nyt meni viime syksynä anoppi, joten kyllähän sitä paljon on ja ihan tutuilla ja puolitutuillakin. Masentavaa luettavaa. Itsekin olen kroonisesti sairas, kivut aika kovia toisinaan, koskaan en parane enää, mutta mieluimmin tietysti näin kuin syöpä.

Asiat oikeaan järjestykseen

Nimimerkki Asiat arvojärjestykseen on siinä asiassa oikeassa, että Heidi Sohlberg kantaa rintasyövälle altistavaa geenimutaatiota. Kyllä hän todellisuudessa sairasti rintasyövän, koska sai myös sytostaattihoitoja.  Saattaa olla medialukutaidossa hieman puutteita...

Tohtorimamma

Heidi Sohlbergillä oli rintasyöpä ja sitä hoidettiin sytostaatein. Aluksi minuakin ärsytti hänen avautumisensa siitä lehtien palstoilla. Mutta oma äitini sairasti samaan aikaan rintasyövän ja näin, mikä tabu se on. Useimmat valitsevat hiljaisen kärsimyksen, häpeävät runneltua kehoaan ja kaljua päätään, vetäytyvät omiin oloihinsa. Ei se ole yhtään oikein! Nyt ajattelen, että Heidi Sohlberg on rohkea nainen, jonka esimerkki ja avoimuus antaa lohtua sairastuneille ja heidän omaisilleen. Sairaudesta voi parantua ja arpien kanssa voi elää.

reeti

Hyvä asiat arvojärjestykseen-nimimerkki: Toivon että ottaisit ensin selvää asioista, ennen kuin päästät suustasi asiattomuuksia. Vai ei sairastunut Heidi Sohlberg rintasyöpään? Koska olet julkisuudessa häntä väittänyt valehtelijaksi, pitää sinun julkisesti myös pyytää anteeksi. Painan nappia viestisi perässä olevasta kohdasta: ilmoita asiattomaksi. Olet kauhea ihminen. Ai niin, sairastettu myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat