Kommentit (3)

Some-treffikutsuista haaveileva

Ei innostu some-kahvikutsuista, ei ole aktiivinen Tinderissä... Olen itsekin sinkkunainen ja usein ymmärrän samassa tilanteessa olevia, mutta nyt kyllä ärsyttää tämä Heidi! Jos hän kerran haluaa nähdä fyysisesti henkilön ennen treffeille lähtöä niin mitä hemmettiä hän sitten tuhlaa omaa ja miesten aikaa Tinderissä!

Joskus mulle on joku ehdottanut Facebookin kautta treffejä ja joka kerta olen lähtenyt, ihan vain osoittaakseni miehelle kuinka kiva on, että joku jaksaa vaivautua ja osoittaa kiinnostusta. (Ja toki olisin mielelläni myös jatkanut suhdetta, jos olisi ollut kipinää). Valitettavaa todeta, mutta minusta Heidi voisi nyt kyllä katsoa peiliin ja hieman ravistella itseään.

Ilonaa

En kyllä itsekään lähtisi kenen tahansa pyytäjän kanssa kahville. Hyvä Heidi, pidä vain rima siinä miltä se itsestä parhaalta tuntuu. Näin tein minäkin ja rakkaus tuli todellakin yllättäin elämääni. Ja kun vähiten sitä odotin. En koskaan edes uskonut haettuun rakkauteen! Tai en edes sellaista odottanut kun asuin avoliitossa. Se oli enemmänkin terapia-kumppanuus mikä loppui, kun sain puolison vahvasti itsensä herraksi. Minua ei siinä enää tarvittu, mutta olen erittäin kiitollinen siitäkin kokemuksesta. Se vahvisti monella tapaa kohtaamaan uusia haasteita usein yksin ollessa ulkomailla. Onneksi olin jo sinut itseni kanssa.
Toivotan parempaa uutta vuotta. Ja Heidi, kyllä se kumppani vielä löytyy. Uskon ja toivon näin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat