Naise! Kelpaanko teille?

Kelpaanko?

Olen hieman alle 30v mies. Olen juuri eronnut pitkästä parisuhteesta. Ongelma oli pitkälti varmaan minussa.
Nyt mietinkin löytyykö enää naista minun kaltaiselle miehelle. Peilaan itseäni nyt edelliseen suhteeseen mikä oli elämäni ensimmäinen myös fyysisesti.

Olen miehekkään näköinen (parta, vanttera, 185cm pitkä, 110kg). Olen aika itsepäinen, loukkaannun välillä helposti, saatan sanoa aika kärkkäästikin takaisin, en ole kauhean sosiaalinen ja puhelias ainakaan uusien ihmisten kanssa tai isommassa seurassa johtuen lievästä ärräviastani jota välttelen puheessani, en lähtenyt exän mukaan illanistujaisiin jos ei ollut minulle tuttuja, ahdistun illanistujaisista ja sukuloinneista, en lähtenyt exän sukulaisten juhliin, enkä hänen harrastuksiin mistä en pitänyt. En ole oikeen ikinä osannut jutella naisten kanssa, seksin suhteen en ole kauhean aktiivinen vaikkakin tykkään siitä, mutta en tee alotteita enkä ole spontaani, en puhu tunteistani, en tee aloitteita pussaamisen tai halaamisen osalta, seksi oli aika samanlaista, en pidä penikseni koosta ( on alle keskiarvon n.13cm ), en pidä hampaistani ( lievää etupurentaa), En muistanut aina onnitella exääni synttäreistä ja muista juhlista lahjan toki ostin aina sekin hieman väkisin ja viimetinkaan. Tykkään koti-illoista kaksin naiseni kanssa koska en ole kamalan sosiaalinen ja muutenkin viihdyn kotona, kavereita en näe aktiivisesti eikä ole kunnon harrastuksiakaan, alkoholia en käytä kamalan aktiivisesti kuin silloin tällöin sosiaalisesti. Tykkään liikunnasta (lenkkeily) ja arvostan pohjimmiltani terveellisia elämäntapoja ja haluaisin olla urheilullisen näköinen ( tosin nyt en ole) vaikkakin välillä poltan tupakkaa säännöllisestikin ja juon alkoholia ja syön välillä epäterveellisesti. Tykkään tehdä naiselleni yllätyksiä tosin ei taida olla kauhean romanttisia siivota asunto, tehdä ruoka valmiiksi kun tulee esim. töistä ja yllätysmatkoja. Kotitöitä tykkään tehdä päivittäin. Tykkään antaa niska- ja jalkahierontaa. Olen mielestäni kiltti, huumorintajuinen ja hauska. Olen idealisti, voimakastahtoinen, empaattinen, aika herkkäkin (tosin en näytä sitä muille). Olen työskennellyt huonoissa duunariammateissa, ei ole koulutusta (nyt opiskelen tosin sekin duunariammatti). Minulla vanha 90-luvun auto, en käytä vaatteostoksiin rahaa kuin pari kertaa vuodessa.
Olenko menetetty tapaus naisten silmissä? Vai oliko puoliso minulle vain vääränlainen? Täytyisikö minun vain muuttua? Haluaisin ulkoisesti kauniin ja hoikan naisen, sisäisesti kiltin ja huomaavaisen.

Kommentit (1)

Vierailija

Kannattaa kysäistä tuolta Simo Frangenilta se on juuri jäänyt sinkuksi ja Rosan jälkeen tuskin on kovin turhantarkka kumpaan joutuu tuuttaamaan ylköseen vai kakoseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat