Kommentit (2)

Melkein puolet tuloista veroih...

Mitenhän nää some ja fitness tähdet maksaa niillä muutaman tonnin vuosituloilla 300m2 taloja?

Käsittäkseni vuosittaisessa lahjonen saannissakin on joku raja minkä jälkeen niitä pitää alkaa maksamaan veroa. Käypä arvo 300m2 asunnossa asumiselle on vuodessa noin 30000 e josta jos itse omistaa sanotaan nyt puolet, niin 15000e lahjasta pitäisi maksaa veroa. Ja jos ei maksa lainan lyhennyksiä, niin niistä myös.

Monen julkkiksen rahankulutus ei mitenkään ole selitettävissä heidän verottajalle ilmoittamilla tuloilla, mutta tämä ei tunnu verottajaa kiinnostavan jostain syystä. Jotkut selittelee että tulot on yrityksellä mutta eihän nyt yrityksen varoja voi käyttää omaan elämiseen vaikka jotain blogia Thaimaan reissulla muutaman kerran päivittäisikin.

Asiansahoitava

Kenelle siitä omasta asunnosta pitäisi maksaa vuokraa. Kun minä erosin .jäi minulle lapsen kanssa sama entinen asunto, ex- miehelle ostettiin läheltä toinen asunto. Tämä uusikin oli minun ja lainakin oli minun nimissä. Ex- miehe.ni sotki kaikki raha-asiansa, piti katsoa pari vuotta miten lähtee sujumaan eron jälkeen. Ositus tehtiin vuosia myöhemmin. Ei kai sinua vaivaa vieraan julkkisten omaisuus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat