Kommentit (15)

jari markkanen

Itse en, sinkku miehenä, hyväksy tai ota vastaan yhden / parin illan juttuja. Pelkkää seksiseuraa tarjoavat naiset ja miehetkin ovat inhottavia ja todennäköisesti aikas sopimattomia muodostamaan luotettavaa parisuhdetta. Oma käsi on paljon parempi kuin hetken, huono, huvi ja täysin valheellinen vartalonlämpö.

Ruma mies

Lienee aiheiden puutetta kun täysin itsestäänselvyydestä tehdään juttu. Kyllähän naisilla aina on ollut seksin saaminen helppoa mutta syntykääpä rumaksi mieheksi niin oppisitte tajuamaan että tuokaan ei ole kaikille itsestäänselvyys. Kyllä minäkin haluaisin syntyä seuraavassa elämässä naiseksi niin haaveet muunmuassa perheestä olisivat helppo toteuttaa.

Vierailija

Onhan tuo selvää että naiset löytävät paljon helpommin seuraa kuin miehet. Kysykääpä miehen näkökulmasta tuon seksiseuran löytämisen niin saattaa tulla aivan erillaiset vastaukset/tulokset. Suurinpana kynnyksenä tuossahan tulee vastaan se, että melkein aina miehen on tehtävä aloite ja kuitenkin suurinosa ei sitä uskalla tehdä niin jää oman käden varaan, kirjaimellisesti.

Puuma

Seksiseuran löytyminen on todella helppoa. Mutta jos haluaa jotain vakavampaa niin se onkin sitten hankalampi homma. Miehet nykyisin eivät halua sitoutua vaan haluavat lähinnä suhteen "friends with benefits".

Blue lady

Olen viisikymppinen nainen ja eronnut neljä vuotta sitten. Olen romanttinen vanhanajan runotyttö ja minua kauhistuttaa se seksikeskeinen, karkean ahnas, suoraviivaisuus, johon  kontaktipalstoilla törmää. En etsi enkä halua intiimisuhdetta vieraiden miesten kanssa. Tutustuminen vie aikaa, ja jos mies ei ole valmis kokemaan henkistä lähestymistä, fyysistä on turha odottaa. Toivon ja odotan, että löydän parisieluni jonain päivänä mutta se ei ikinä tule tapahtumaan Tinderien tms kautta. 

Vierailija

Nainen saa aina kun haluaa miestä, mutta synnypä mieheksi jolla ei ole kreikkalaisen patsaan kasvoja. Yksikin väärä lähestymisliike ja se voidaan tulkita ahdisteluksi. Rahaa pitäis myös olla mutta jos olet pienituloinen ei kelpaa, koska raha ja pinnallisuus vain ratkaisee (varakkuutta heijasteleva vaatetus, auto jne). Miesten ahdinkoa ei nainen voi ymmärtää muuta kuin syntymällä itse ruumiseen, jota kukaan ei halua ja eikä vilkuile sillä silmällä. Itsetuntobuusteja ei tule vaikka kuinka toivoisi.

Vierailija

Blue lady kirjoitti:
Olen viisikymppinen nainen ja eronnut neljä vuotta sitten. Olen romanttinen vanhanajan runotyttö ja minua kauhistuttaa se seksikeskeinen, karkean ahnas, suoraviivaisuus, johon  kontaktipalstoilla törmää. En etsi enkä halua intiimisuhdetta vieraiden miesten kanssa. Tutustuminen vie aikaa, ja jos mies ei ole valmis kokemaan henkistä lähestymistä, fyysistä on turha odottaa. Toivon ja odotan, että löydän parisieluni jonain päivänä mutta se ei ikinä tule tapahtumaan Tinderien tms kautta. 

Kun riman laittaa liian korkealle, niin onko ihme että jää yksin.

Sinulla on sentään vaihtoehtoja valittavana, toisin kuin miehillä, jotka ovat riippuvaisia naisten asettamasta riman alarajasta.

"Elä ja anna toistenkin elää"

Kyllä ne bordellit pitää sallia suomessakin. Saksassa ja muisa vanhoissa kultuurimaissa ne ovat oleet aina. Suomen naisasijanaisten kiivaasta vastustuksesta huolimatta. Sallitakoon edes ulkomaalaista syntyperää olevien toimia alalla. Keltä vapaa seksin jakaminen on pois? "  Elä ja anna toistenkin elää." Sanokoon vanhollinen laki mitä hyvänsä. Kerran täällä vain eletään.

Vierailija

On se sitten hyvä juttu, että seuraa löytyy nykyään helposti. Aika moni mainitsi artikkelissa hakevansa seuraa netistä. Se tuntuu monelle olevan se helpoin vaihtoehto. Nettideittailun yksi hyvä puoli on, että oman tilanteensa ja toiveensa voi tuoda heti esille. Netistä voi hakea seuraa tositarkoituksella tai seksiseuraa, eikä tarvitse miettiä onko kumppaniehdokkaalla samat toiveet vai ei. Monesti tuntuu, että oikeassa elämässä törmää vain varattuihin. Vaikka toki näin voi käydä joskus netissäkin, niin yleensä nettideittailijat ovat kuitenkin sinkkuja. Tämä on jo suuri etu muihin seuranhakupaikkoihin verrattuna.

Ei ole kovin yllättävää, että kyselyssä naiset pitivät nimenomaan seksiseuran saamista helppona. Parisuhteen löytäminen ei välttä ole ihan niin helppoa, mutta monelle haastatellulle se ei edes tuntunut olevan toiveissa.

Vastaavan kyselyn voisi tehdä myös miehille. Tulokset olisivat todennäköisesti hieman erilaiset. Seurahaku ei avaudu miehille ja naisille aina kovin tasapuolisena. Olisi mielenkiintoista lukea asiasta myös miesten näkökulmasta.

Vierailija

Vitsi näistä jutuista ja etenkin kommenteista tulee paha mieli, jos sattuu olemaan se nainen, joka ei löydä juttuseuraa tai seksiseuraa saati vakavampaa. Ja mä oon kaikkialla, joka hemmetin aplikaatiossa ja baareissa ja missä milloinkin.

nelikympppinen

Seksiseuran hakemisessa naisten tilanne on aivan eri maailmasta.

Joku toisella foorumilla keksi nyrkkisäännön että...

7/10 naisen:

miesystävä 7/10

vakipano 8-9/10

irtopano 9-10/10

Miehelle nuo menee käänteisesti. Tämmöinen seiskan mies ei saisi netistä mitään. Ei todellakaan seksiä, ja suhdettakin on turhaa hakea koska siinä joutuu kisaamaan selkeästi komeampien panojen metsästäjien kanssa, joiden kanssa naiset mieluummin lähtee treffeille.

Seksiä pitäisi hakea livenä. Naisilta tulee joskus aloitteita, mutta vain naimisissa olevilta ja sekopäisen oloisilta hieman vanhemmilta.

Eli pitäisi tehdä aloitteita, ja toivoa että vastaan tulee kiimainen tapaus ja kaikki tähdet osuu kohdilleen.

Onneksi ei irtopanot tai panosuhteet kiinnosta...eikä myöskään naiset jotka niitä harrastaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat