Kilpailut.

KIPA_

Mihin kummaan on hävinnyt MIMMI JUOKSEE ja PARAS JUTTU ?????? NE olivat tarpeelliset jotta lehteä aluksi avasin. Sitten myöhemmin vasta luin ajan kanssa koko lehden!!!!!

Kommentit (6)

RKH

Sitä minäkin ihmettelen!!! Tahdon ne takaisin!!!! Sen sijaan novelli on ihan omituinen valinta nykyajan naisten viikkolehteen. Samaten ne tv-ohjelmat voisi unohtaa. Jokaisella varmaan näkyy tv-ohjelmat ihan siinä televisiossa itsessään.

Irkku

Hei!

Uutena tilaajana ihmettelin suuresti lehden sisältöä, kokonaisia lukuja ei ole kuin kolme ja muissa aiheissa sivuilla välivinkkauksia ja tekstejä ja mainoksia joita on tympeä lukea. Verrattuna edellisiin tilaamiini vuosikertoihin lehden sisältö on muuttunut huonompaan suuntaan.Onko tarkoitus että lehden sisältö muuttuu kokonaan nettiin luettavaksi?

VM - 48

Hei.

Samaa mieltä.MIMMI JUOKSEE JA PARAS JUTTU kilpailut takaisin.Lehdessä viime aikoina ollut ihan liikaa meikkijuttuja ja kummallisia muotijuttuja.Liikaa kaiken maailman "hölynpölyä". Ei ole enää mun juttu koko lehti. Onneksi tilausjakso loppuu, eipä tartte miettiä jatkaisinko tilausta.

edp

Näin lama-aikana tainneet sponssaajat loppua, kun kilpailujen palkinnot vaihtuivat hiljalleen kodinkoneista ja kalliimmasta kosmetiikasta luontaistuotteisiin ja pesuaineisiin.

pettynyt tilaaja

Minua harmitti kilpailujen poistaminen niin paljon, että lopetin koko tilauksen. Palkintojen ei tarvitse olla edes kalliita kunhan edes jotain. Viimeinen Me Naiset minulle tulee kuukauden päästä. Voi olla etten enää ikinä tilaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat