Kommentit (3)

mieluummin yksin kuin...

"– Miehet yleensä haluavat huomattavasti itseään nuoremman ja kauniin naisen omasta iästään, ulkonäöstään ja sosiaalisesta asemastaan riippumatta. Vanhempi tai omanikäinen nainen ei tule kyseeseen."

Tuo on niin totta. Olen yli viiskymppinen, kuulemma hyvännäköinen ja itseäni huomattavasti nuoremman näköinen. Aivan uskomatonta millaiset kammottavat papparaiset tekevät tuttavuutta. En koskisi pitkällâ tikullakaan! Todella epâsiistejä kaljamahoja. En kuvittele itsesäni liikoja mutta joskus mietityttää miten noilla hirvityksillä on pokkaa...ja mitä yhteistä he kuvittelevat meillä olevan!

milloin rupsahdat

Tuo on tyypillistä pinnallista caissia.Pari vuotta ja olet itse kurttunaama..Sitten miehet arvostelee sinua😆Onko kiva kuulla tuollaisia loukkauksia mitä itse viljelet? Suomalaisten naisten ongelma on kylmä kusipäisyys ja luulo että saavat avautua jokaisen ei miellyttävän ihmisen ulkonäöstä.

Vierailija

milloin rupsahdat kirjoitti:
Tuo on tyypillistä pinnallista caissia.Pari vuotta ja olet itse kurttunaama..Sitten miehet arvostelee sinua😆Onko kiva kuulla tuollaisia loukkauksia mitä itse viljelet? Suomalaisten naisten ongelma on kylmä kusipäisyys ja luulo että saavat avautua jokaisen ei miellyttävän ihmisen ulkonäöstä.

Ihan sama ongelma suomalaisilla miehillä, vai luulitko että miehet eivät avaudu törkeästi naisten ulkonäöstä? Törkeydet vois pitää sisällään ihan kumpikin sukupuoli ikään katsomatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat