Luonnon kosmetiikkaa?

Ituhippi

Heippa hei :)
Lähdin hakemaan kokemuksia ihmisiltä, jotka käyrtävät luonnon kosmetiikkaa ja hyödyntävät muutenkin arkielämässä luonnonantimia. Mikään ekoihminen en suoranaisesti ole, mutta kiinnostus alkanut about pari vuotta sitten.

Kesäisin hyödynnän paljon nokkosia ja koivun lehtiä, muuta en sitten osaakkaan ja näistäkin luin netistä aikoinani.

Viime syksynä minulla alkoi päänahka kutisemaan aivan kamalasti, tutkin pään täiden poissulkemiseksi, käytin hilseshamppoota kovaan hilseilyyn, päänahkaan sattui ja raavin sen rikki. Aloin käyttämään oliiviöljyä päänahkaan viikottain sekä pesemään hiuksia kerran viikossa kananmunalla, johan auttoi :)

Nyt olen ollut kiinnostunut jättämään shamppoon ym pois kokonaan. Millä pesette itsenne? Luin myös. netistä ettei kananmunapesua kannata tehdä kuin kerran viikossa, tottako? Ja jos on, millä. pesette hiukset muina päivinä? Entä vartalonpesu?
Meikit?

Hiusväri: olen värjännyt hiuksiani mustalla kestovärillä. Voinko siirtyä Hennaväriin kuitenkin?

kiitos vastauksista :) Jos pääsisin kohti kemikaalitonta elämään itseni kanssa :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat