Kommentit (9)

käärmeet

En todellakaan ole nirso. Olen ollut suhteissa, jossa rikosilmoitus poliisille on ollut pakko tehdä. Mitä siitä voi päätellä miehistä?

Vierailija

käärmeet kirjoitti:
En todellakaan ole nirso. Olen ollut suhteissa, jossa rikosilmoitus poliisille on ollut pakko tehdä. Mitä siitä voi päätellä miehistä?

Eihän tuo mitään kerro.
Mies on saattanut olla hyvinkin komea, supliikki, isomunainen ja ties mitä. Eli jostain syystä olet sen miehen valinnut hänen väkivaltaisuudestaan huolimatta, vaikka tuolla ulkona on kymmeniä tuhansia miehiä vapaana, jotka eivät ole väkivaltaisia.

silja syyllinen

Olen ihmetellyt monesti miksi perheväkivallasta ei suomessa puhuta, väkivalta vaikuttaa monessa kodissa. 

Ja eniten ihmettelen naisia jotka torppaavat keskustelun. Pelottaako naisia se että vieressä makaa naistenhakkaaja (vaikka juuri kyseistä naista ei olisikaan hakannut, vielä) Halutaanko koko ongelma siksi kieltää. Koska meillähän on talossa rakkautta. Ei ole. Menneisyys asuu joka talossa. 

Vierailija

silja syyllinen kirjoitti:
Olen ihmetellyt monesti miksi perheväkivallasta ei suomessa puhuta, väkivalta vaikuttaa monessa kodissa. 

Ja eniten ihmettelen naisia jotka torppaavat keskustelun. Pelottaako naisia se että vieressä makaa naistenhakkaaja (vaikka juuri kyseistä naista ei olisikaan hakannut, vielä) Halutaanko koko ongelma siksi kieltää. Koska meillähän on talossa rakkautta. Ei ole. Menneisyys asuu joka talossa. 

Hakeudu hoitoon harhoinesi :D
Vain pieni osa miehistä on koskaan hakannut yhtään ketään.

faktat

"

Tutkimus: Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa

Suomalaisista naisista 47 prosenttia on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen, kertoo tuore EU-tutkimus."  Viimeksi kuluneen vuoden aikana väkivaltaa on kokenut kymmenen prosenttia suomalaisnaisista. Tutkimuksen mukaan Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa.

pelkkänä korvana..

silja syyllinen kirjoitti:

Vai ei puhuta ei naiset mitään torppaa hyvänen  aika  ei muusta puhuta kuin juopoista narkkareista kotiväkivallasta  masennuksesta koulukiusaamisesta et varmaan lue paljonkaan kun olet tuota mieltä  ..mikään ei pelota ei yksinkertaisesti mikään väkivaltainen mies saisi  lähteä  en katsois hetkeäkään :)!Sie itse kysyt ja itse vastaat muiden puolesta  kirjoituksessa käyhän se  tietysti noinkin:)??

paksua puhetta tohtorilta

Hassuinta tohtorin tutkimuksessa on se, ettei syitä väitteelle "2/3 avioeroista tapahtuu naisten toimesta" ole mainittu ollenkaan. Kun hän kerran lähtee syyttämään sukupuolirooleja ja pikkutytöille tuputettavaa nirsoilua syyksi, kai minunkin täytyy todeta, että myös miehille on naisia ominaisempaa esimerkiksi pettää ja tehdä parisuhdeväkivaltaa.

Niin, vastaväitteeksi voitaisiin kysyä tohtorilta, miksi miehille opetetaan pienestä pitäen sukupuolensa ylivertaisuus ja se, että naisille saa tehdä mitä vain. Otsikoksi sopisi: "Maskuliinisen sukupuolensa ylivertaisuuden korostus kasvatuksessa kasvattaa miehistä kusipäitä - naisen osa on tulla petetyksi ja hakatuksi"

Taisi lääketieteen tohtorin kirjoitus perustua vain turhaan katkeruuteen ex-vaimoaan kohtaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat