Kommentit (4)

Rumasinkkumies-

Naiset rakastaa renttuja , alkoholisteja väkivaltaisia miehiä. Lehdessä oli tänään juttu miten naista oli ammuttu ja nainen yritti itse ajaa sairaalaan koska halusi salata että sen oma mies ampui sitä. En ole koskaan tehnyt rikosta ja silti en ole koskaan päässyt treffeille enkä ole edes halannut naista. Kaikilla suomen tunnetuilla murhaajillakin on ollut vaimoja ja tyttöystäviä joten on selvää että kunnollinen mies ei kelpaa naisille.

Ex-yh

Olen varma siitä, että suurin osa naisista kuitenkin pitää parempana yhteiskuntakelpoista, kilttiä ja rehellistä miestä kuin salakavalaa väkivaltaista rikoksiin taipuvaa tyyppiä. Kuka sellaista toivoisi lastensa isäksi ja turvaksi?

Lapsirakas vanhapiika

Deittimaailmassa ei useinkaan arvosteta sitä hyvää sydäntä. Sekä ulkona, varakkuus, asema että äkkimakeus (siis se flirttailun ja hetkellisen miellyttämisen taito) merkitsevät enemmän. Se valitettavasti pätee molempiin sukupuolin. Paljon hyviä naisia ja miehiä on sinkkuina, kun taas usein sarjapettäjillä, narsisteilla ja rentuilla menee lujaa.

Rumalle sinkkumiehelle toivon tsemppiä jaksamiseen.

Vierailija

Rumasinkkumies- kirjoitti:
Naiset rakastaa renttuja , alkoholisteja väkivaltaisia miehiä. Lehdessä oli tänään juttu miten naista oli ammuttu ja nainen yritti itse ajaa sairaalaan koska halusi salata että sen oma mies ampui sitä. En ole koskaan tehnyt rikosta ja silti en ole koskaan päässyt treffeille enkä ole edes halannut naista. Kaikilla suomen tunnetuilla murhaajillakin on ollut vaimoja ja tyttöystäviä joten on selvää että kunnollinen mies ei kelpaa naisille.

Keskiverron keskiluokkaisen miehen osa on tosiaan naismarkkinoilla kova. Pitäisi olla jompaa kumpaa ääripäätä.
Mutta olen silti mieluummin keskiluokkainen keskivertomies kuin jännittävä, impulsiivinen, päihteisiin taipuvainen mies. Naisiahan noilla riittää, mutta en vaihtaisi omaa asuntoa, työpaikkaa, premium-autoa yms. kymmeniin naiskokemuksiin. Kavereiden kautta nähnyt, ettei se niin hääviä pidemmän päälle ole niilläkään. Nättejä, alati vaihtuvia naisia toki, mutta myös ajoittaista kavereiden luona punkkaamista, yhdellä vankilakierre.

Vaihtaisin tietysti osia sen toisen naisia houkuttelevan ääripään kanssa; eli varakkaiden/rikkaiden menestyvien miesten. Heille on suotu riittävästi älyä taloudelliseen menestykseen ja toisaalta ulkonäköä, sosiaalisia taitoja jne. naisten kanssa menestymiseen.
Mutta geeneilleen ei kukaan mitään mahda. Pitää iloita siitä mitä on. Ja muistaa, että useimmilla ihmisillä on omat murheensa, vaikka menisi kuinka hyvin jollain alueilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat