Kommentit (2)

egalitaristi

"sillä se häivyttäisi faktan, että sukupuolella on merkitystä"

niinpä ;)  sukupuolella on merkitystä, eikä ketään ole niin kaikkivoipa, että voisi oikeasti "olla mitä vain haluaa".

Niin kauheaa kuin se onkin, niin luonto lokeroi meidät aika pitkälle, halusimme sitä itse tai emme.

Naiset siis olkoot naisia, ja miehet miehiä.

Molemmille tulee silti antaa sama arvo. Ja se on todellista tasa-arvoa.

(tai onhan sekin, että kaikki ovat ihan sekaisin, tasapuolisesti. Se vain ei ole kovin hyvä kenenkään psyykkeelle.)

Tämä Kirja ei kuitenkaan kuulu suomen kouluihin, vaan nigerian kouluihin. Tai jos suomessa naiset tämän ansiosta huomaavat kuinka etuoikeutettuja he ITSE ovat, niin hyvä.

Feminismi terminä tarkoittaa kuitenkin vain naisten etujen ajamista (Egalitaristi on tasa-arvon kannattaja, katsokaa vaikka sanakirjasta)

Vai miltä kuulostaisi naisen korvaan, jos tasa-arvoa ajaisi Maskulinistit?

(tai no, feminismi ajaa kyllä naisia miehisiksi, sillä eiväthän feministit anna mitään arvoa naiseudelle. Varsinkaan synnyttäjälle ja kasvattajalle, vaan he lähinnä sylkevät päin kotiäitien naamaa)

Antakaamme siis arvoa myös naiseudelle sekä miehisyydelle. Tätä luonnon lahjaa ei tule ottaa pakolla keneltäkään pois väkisin, vaan antaa ihmisten olla mitä ovat, jos he niin haluavat.

ps. ja se pieni promille jotka eivät ole selkeästi kumpaakaan, saavat myös tehdä mitä haluavat. Kunhan kantaa itse vastuun omista valinnoistaan, eikä pakolla vaadi muita muuttumaan, vain koska itse ei osaa paikkaansa ottaa.

Valittaminen olosuhteista ei suomessa kuitenkaan enää toimi, täällä kun kaikki saavat yrittää olla mitä vain haluavat.

kaikkivoipa

Naiset arvostavat miehiä, sillä miehet ovat jotain mitä naiset eivät voi olla.

Miehet arvostavat naisia, sillä naiset ovat jotain mitä miehet eivät voi olla.

Ja tämä näin hyvä, sillä ilman arvostusta, jää jäljelle vain oma itserakkaus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat