Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä seksi lelut ovat tulleet jäädäkseen Minä käytän hieroma sauvaa ja hyvin on toiminut minä olen syntynyt 50 luvulla ei silloin ollut seksi välineitä täyty käyttää sormia minä aloitin masturpoinin 13v käytän sauvaa nykyään päivittäin

59v

Hieroma sauvan kanssa saa parhaat orgasmit minä käytän isoa sauvaa olen seniori ikäinen tykkään seksistä sauvan kanssa saa seksiä silloin kun haluttaa seksi lelun täytyy olla tarpeeksi iso

Isännöitsiän siainen Puiolta

Seksi leluna käytän keski sormea ja kor tonkia. Minä olen syn tynyt 40 luv ulla. Olen mast urpoinut niin kauan kuin muis tan.

Mies ystäväni tykkää pika panoista.

Vierailija

Minäkin käytänhieroma sauvaa vaikka olen 70v nainen kun käyttää sauvaa ei tartte miestä minulla on 2 sauvaa toinen on iso ja toinen pieni kyllä iso on parempi saan niillä orgasmit olen tyytyväinen vanhakin nuortuu kun saa sauvaa pimppiin

Nainen 64

Tilasin juuri ison hieroma sauvan se oli valtava sen saa kiinni pöytään uskoin ettei se mene sisään mutta liukuvoiteen kanssa onnistu ja sain valtavat orgasmit kyllä iso sauva on paras sillä saa parhaat orgasmit suosittelen se menee syvälle ja tekee hyvää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat