Lainaajalle korkoa!

Vierailija

Tarvitsisin kipeästi lainaa laskuihin. Olin 1,5 kuukautta työharjoittelussa toisella puolella Suomea ja sen vuoksi en ollut töissä koulun ohella niin olen aika rahaton ja tarvitsisin kipeästi lainaa laskuihin joita en ole nyt pystynyt hoitaa. Saan palkkaa vasta ensikuun lopussa kun olen palannut nyt töihin ja kouluun. Jos joku pystyy lainata mulle 400-500€ niin voin maksaa korkoa vaikka 150€ takaisin. Sovitaan kuukausierät henk koht. Kirjoitetaan spostitse velkakirja ja laitan kuvan henkkareistani. Olen hyvin kiitollinen jos joku auttaa! Ota yhteyttä 0449503356
Ps. Mulla on tosiaan maksuhäiriömerkintä minkä vuoksi en voi hakea lainaa ja minkä takia olen koulun ohella töissä. Valmistun keväällä ja silloin ei ole näin tiukkaa kun pääsee tekemään palkkatyötä. Siksi lupaan maksaa korkoa, että se motivoisi jotakuta ihanaa lainaamaan. Muhun voi ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä jos haluaa kysyä jotain, vastaan mielelläni rehellisesti ja kerron tilanteeni.

Kommentit (2)

Vierailija

Käy juttelemassa sosiaalitimistossa tai kirkon työntekijän kanssa. Ei ole hyvää taloudenhoitoa 40 prossan korot.

Täällä ei varmaan lainaajia ole, olet kuitenkin täysin ventovieras ihminen ja tuo summa on monelle aika suuri. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat