Sivut

Kommentit (34)

GTFO

Hazardiin meni totaalisesti maku aikanaan kun kirjoitti yhtä idioottimaisen jutun Tony Halmeesta. Mutta ongelma ei ole Hazard vaan media(talo), joka käyttää/ ostaa hänen palveluitaan...

Hildur

Auta armias, jos joku olisi sanonut naisesta noin, niin varmasti olisi jo raastuvassa. Eipä ole todellakaan Hazard itsekään kovin hemaiseva.

Poikalapsen äiti

Jotenkin surkeinta on että Hasardi on vielä viiteryhmässään jonkinlaisen älyllisen auktoriteetin asemassa ja häntä arvostetaan kaltaistensa joukossa.
Tämä tosin kertoo paljon tuosta viiteryhmästä, että heistä Hasardin, jutut ovat sopivaa kahvipöytäkeskustelua samanmielisille.

PekkaVi

Ejakulaation pidempään(kin) viivästyttämiseen KH mielikuvana on oiva apuväline. Joskus olen kokeillut ns. verotoimiston ämmiä, mutta KH toimii paremmin. Kiitos KH.

Ei tikullakaan koskisi

Sami on vastenmielinen, ulkoisesti ja sisäisesti. Kannattaisi kuunnella hetki itseään ja vilkaista tovi sinne peiliinkin. Harvoin käännän kanavaa jonkun ihmisen takia, mutta hänen aina. Puistattava!

Vierailija

Kauneus on aina katsojan silmässä. Persoona vaikuttaa enemmän kuin ulkokuori, eikä Hedbergin kohdalla siinäkään ole mitään vikaa. Ihan hauskan näköinen heppu, jolla sitä kuuluisaa pilkettä simäkulmassa. Hazardilta erittäin epäkypsää käytöstä.

Marie26

Hämmentävä ylilyönti yleensä niin terävältä Hazardilta. Toisaalta koulukiusaaja on ikänsä koulukiusaaja. Mielestäni Hazard ei ole vain moukkamainen, vaan myös väärässä. Voitat, Sami, Gervaisin mennen tullen. Kaikkea hyvää sinulle urallasi ja elämässäsi.

Hatzaard

Kannattaa ensin lukea Hazardin kolumni (http://www.image.fi/image-lehti/hedbergin-saappaat-kaarina-hazardin-upea...) ja miettiä, mistä se oikeasti kertoo. Mikä on kolumnin tarkoitus?

Siinähän on tietysti se pinta eli kritiikki siitä, että Hazardin mukaan suomalaiset ryssivät täysin The Officen idean ja huumorin. Office on älykäs ja tarkkaa huomiota siitä, mikä ihminen syvimmiltään on. Konttori on vaan kotimaista paskaa.

Hedbergin pahastuminen siitä, miten Hazard häntä kolumnissaan kuvaa, on tietysti ymmärrettävää mutta moka. Sami kuvaa itseään standupissaan paljon rankemmin ja olisi vaan kannattanut pysyä hiljaa. Tai peukuttaa vaan. Ei Hazard tarkoittanut, ettei kukaan halua Hedbergiä. Tuossa kohtaa Kaarinalla oli taatusti itseironiaa mukana.

Oikeasti Hazardin logiikka menee näin: suomalainen huumori on junttia - brittihuumori on älykästä - kirjoittamalla tällaisen pseudoanalyysin osoitan olevani älykäs. Tämä taas on samaa ilmiötä kuin siinä, että kukaan ei lue Seiskaa, kukaan ei katso Kauniita ja rohkeita, eikä kukaan käy lätkämatseissa. On olemassa tällainen älykön arkkityyppi, johon Hazard haluaa kovasti itseään sovittaa. Olen parempi. Tiedän paremmin. Olen ylemmällä tasolla.

Hazardin puolesta voi vain olla onnellinen.

konttorilla

Eikös tämä Hedberg itse tee pääasiassa huumoria nimenomaan ulkonäöstään standup -esityksessään (aiemman kiertueenkin nimi oli "Kokovartalomies"). Eli osa hänen itse rakentamaansa profiiliaan on se, että hän ei ole haluttava. Tämän valossa on jotenkin ristiriitaista, että hän sitten loukkaantuu tälläisestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat