Kommentit (3)

Vierailija

Joskus kiinnitti huomiota, kun nuoret pojat puhuivat eräästä tytöstä. Toinen kysyi, onko tämä lauta vai huora. Teki mieli mennä sanomaan suorat sanat. Hirvittävää, että ihmiseen lyödään tällaisia leimoja yhden ruumiinosan vuoksi.

Jokainen kantaa rintansa

Minä olen aina ollut isorintainen, kuppikokoni on ollut C tai D. Jo ihan nuorena naisena tajusin, että rintojani katsotaan, mikä ei oikeastaan haitannut minua. Mutta minun rintoihin käytiin käsiksi viisi kertaa ollessani ravintolassa, vaikka olen aina käyttänyt rintaliivejä, juhla asujen kanssa olkailemattomia liivejä, niin silti rintoja piti tulla kokeilemaan. Minä en ole koskaan varsinaisesti näytellyt rintojani, ei ole ollut antavaa kaula-aukkoa arkipukeutumisessa eikä juhla-asujen kanssa. Kerran laivaristeilyllä ruotsinkielinen mies tuli sanomaan, onpa sinula hyvänäköiset rinnat, vaikka ylläni oli väljä t-paita, otin sen ihan kehumisena. Mutta minua on myös haukuttu huoraksi, mikä on tuntunut todella pahalta ja se on ehkä johtunut vain isoista rinnoistani. En ole ainakaan koskaan meikannut liikaa, niin kuin joku ilotyttö, ollut suttuinen, en ole pukeutunut liian paljastavasti eikä elämäntapani ole kuin huonolla naisella. Tämä kaikki on tehnyt minut vain araksi naiseksi, vaikka olen aina itse pitänyt isoista rinnoistani, en ole näytellyt niitä enkä ole yrittänyt iskeä miehiä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat