Kommentit (4)

Vierailija

Joillekkin, joilla on niin pahat univaikeudet, että eivät kykene nukahtamaan unilääkkeitä testi on aivan turha eli voi olla pahakin univajaus ja testi kertoo, et kärsi siitä. Ei tuohon mun mielestä mitään testejä edes tarvita, tarpeeksi pahana univajaus yksinkertaisesti vain hajottaa päivisin.

Vierailija

Höpö höpö testi. Nuorena nukahdin alle viidessä minutissa, ja nukuin hyvin, eikä mitän univajeetta ollut. Heräsin aina pirteänä. Yli kuusikymmppisenä nukun pätkittäin, mutta herään silti pirteänä, ja olen koko päivä piirteänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö testi. Nuorena nukahdin alle viidessä minutissa, ja nukuin hyvin, eikä mitän univajeetta ollut. Heräsin aina pirteänä. Yli kuusikymmppisenä nukun pätkittäin, mutta herään silti pirteänä, ja olen koko päivä piirteänä.

No tässä testissä käsketäänkin tehdä tämä iltapäivällä, ei illalla milloin pitäisikin nukahtaa. Jos iltapäivälläkin on niin väsynyt että nukahtaa samantien niin se voi kertoa univajeesta.

Niin tuttua, että kommentoidaan juttua vaikka sitä ei ole luettu.

OttoS

Nykyihminen tarvitsee kohta jonkun Androidin sovelluksen tietääkseen, onko hän väsynyt vai ei.

Ennenvanhaan sen tiesi siitä, väsyttääkö itseä vai ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat