Kommentit (7)

Todellinen nainen

Järkyttävää nää tän lehden pettämiseen ja perversioihin kannustavat artikkelit! Pettäminen on aina kriisi ja loukkaus parisuhteessa, eikä se "valkopesulla" muutu hyväksyttäväksi. Jotain rajaa sentään, Me Naiset!

Vierailija

Olen samaa mieltä miehenä. Pettäminen on pettämistä ja se kertoo ettei pettäjä arvosta toista eikä häneen voi luottaa. Kyllä  esim miehen täytyy pitää lupauksensa sitoutua se on sitten toinen asia jos yhdessä muuta päätetään, mutta miksi silloin enää pitää olla yhdessä ylipäätänsä, ei mitään järkeä. Suomessa on asiat ilmeisesti niin hyvin että moraalinen rappio alkaa jyllätä ja se tietää kyllä lopulta tuhoa.

Selkonen

Olen samaa mieltä edellisten kanssa. Pettäminen on pettämistä ja turha yrittää olla sen jälkeen kuin mitään sen kummempaa ei olisi tapahtunutkaa. Se rikkoo kyllä puolison sydämen, jota ei sit kuntoo kyllä saa. Toinen tuntuu kokevan pelkkää nautintoa. Maailma vaan on mennyt tähän suuntaa. Silti halu jatkaa avioliiitoa koska kaikki on valmiina kuin manulle jne ? Henkilökohtaisesti olen riekaleina!

Aurinkooo

Kukaan ei varmaan varsinaisesti etukäteen päätä, että petän.

Itse sen sen tein, tilanne ja paikka ja viereen ilmaantunut hyvä ystävä.

Ystävä "tarvitsi apua". Annoin apua. Se oli hienoa ja kaunista, tarvitsin nuo hetket itsekin "kalavelkojen" maksuun. Saatuani tietää, että sairastan vakavasti, päätin, että jos tuntuu hyvältä "annan mennä!"

Tiedän, että puolisoni tietää jo asiasta. Hän on niin hienotunteinen, eikä asiasta olla keskusteltu enempää.

Suurin ongelma on, että kolmas pyörä kahdesta pitkästä parisuhteesta pitäisi saada pois.

Mutta kauniit hetket, on vaikea irrottaa jo hieman harmaantuvasta arjesta.

Raja pettää on niin hieno. Arvostan kaikkia, ketkä pysyvät rajoissa pysymään suuresti.

Oma ratkaisuni sopi minulle.

Ylpeä en ole, mutta elin nuo hetket ja en kadu.

toivoonienmeneta

Pettäminen sattuu aina ja usko elämään voi myös sen myötä kadota jos ihmiseen kehen syvästi ja oikeasti luottaa harrastaa ulkopuolisia suhteita. Toivoisi vaan, että ihmiset löytäisi sen oman sydämensä
ensin ja sitten miettii miltä tuntuu tulla petetyksi. Tuntuu, että tässä maailmassa
nykyään hallitsevat enemmän halut, kuin
aito rakkaus toista ihmistä kohtaan ja se
on vaan hurja sääli. Taidan siirtyä toiseen ulottuvuuteen
taaksepäin sinne missä vähän enemmän kunnioitettiin toista myös ihmisenä ja otettiin tunteet huomioon.

Totuuden torvi

"Tuntuu, että tässä maailmassa
nykyään hallitsevat enemmän halut, kuin
aito rakkaus toista ihmistä kohtaan ja se
on vaan hurja sääli. Taidan siirtyä toiseen ulottuvuuteen
taaksepäin sinne missä vähän enemmän kunnioitettiin toista myös ihmisenä ja otettiin tunteet huomioon."

Oletko tosissasi? Kautta aikain halut ovat hallinneet, miksi muuten vitsailtaisiin mm. maailman vanhimmasta ammatista. Melkeinpä jokaisella vallassa olevalla miehellä (kuningas, keisari, poliitikko yms.) on aina ollut joko rakastajatar tai useampia, on saattanut olla jopa haaremi. Ennen myös joutui useasti naimisiin vasten tahtoaan, vain koska raha pyörittää tätä maailmaa, ja on aina pyörittänyt. En sano etteikö tosi rakkautta voi olla olemassa ja varmasti suurin osa ihmisistä kunnioittavat parisuhdetta eivätkä edes harkitse pettämistä, mutta turha siitä on kitistä että ennen kaikki oli muka paremmin. Nykyään ei tarvitse jäädä huonoon parisuhteeseen/avioliittoon vain koska pelkää että saa huonon maineen tms. jos eroaa "pinnallisista" syistä.

Uskollinen

Kuinka upeaa lukea tällainen kommentti mieheltä ! Minusta uskollisuus ja rehellisyys ovat suhteen perusta ja jos niitä ei ole niin miksi olla yhdessä ollenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat