Kommentit (3)

eriemmi

Kun aloitat seurustelun 14-vuotiaana, on selvää, että ihminen on hieman erilainen 32-vuotiaana. Rakkaudessa ei ole ollut eri henkilöitä eri kausina tai eri-ikäisinä, lapsilla tai ilman. Mutta ymmärrän kirjoittajan pointin. 18 vuoteen mahtuu monta roolia. Itse koen, että rakkaus on tunteen lisäksi myös päätös. Puskea läpi huonoistakin jaksoista, tietäen että paremmat ajat koittaa. Ymmärtää, ettei huonon olon taustalla välttämättä ole se puoliso vaan sinä itse ja vaihtamalla puolisoa ongelma ei poistu. Ja loppujen lopuksi tuntea toinen läpikotaisin ja luottaa siihen, että mitä ikinä tapahtuukin, niin minä sinua vaan.

Vierailija

Hienoa, että kirjoittaja on oivaltanut, että ihminen muuttuu ja sallinut sen. Monelle avioeron syy, pienen otannan jälkeen, on se, että "se ei ole enää se sama ihminen, jonka kanssa menin yhteen 20-vuotta sitten".  No, toivottavasti ei.

Päihteet, väkivalta ja pettäminen on sitten eri asia kuin se, että toinen on muuttunut ihmisenä kypsemmäksi ja elämään tullut eri näkökulmia kuin 19-vuotiaana.

Vierailija

Nääh, ei vuotta kauempaa kannata samaan kurppaan uhrata. Siinäkin on jo monesti kestämistä. Se on niin kuin auton kanssa, uusi on aina parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat